בהפועל אשקלון החליטו: לא נתלוננן על מנשה משיח

הפועל אשקלון
הפועל אשקלון | דני מרון

במועדון בחרו שלא לפעול נגד השופט, שיפרוש בינואר, אחרי המשחק מול מ.ס. אשדוד. אג'אי יעבור בדיקת אולטרסאונד בעקבות הפציעה, רודי חדד ישוב לסגל מול מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

על אף הכעס הגדול על השופט מנשה משיח ב-1:1 מול מ.ס אשדוד, בהפועל אשקלון החליטו שלא לבקש לפסול את השופט הוותיק מלשפוט במשחקי הקבוצה. כזכור, באשקלון כעסו על שער חוקי שלטענתם פסל משיח, כשהם כועסים עליו בנוסף על השיפוט בהפסד 1:0 להפועל באר שבע העונה וב-3:1 להפועל חיפה אשתקד.

יחד עם זאת, בקבוצה החליטו שלא לפעול נגד השופט, שיפרוש בחודש ינואר הקרוב. יחד עם זאת, במועדון בכל זאת דיברו עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר עוד בשבת אחרי המשחק ושטחו בפניו את טענותיהם. פרט למחזור האחרון, בקבוצה כעסו לא פעם על החלטות השיפוט גם העונה, כשגם ב-2:2 מול מכבי תל אביב הביעו כעס על הפנדלים שנשרקו לזכות הצהובים.

במישור המקצועי, הבלם ברניסלב יובאנוביץ' לא יהיה כשיר גם למשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון ומי שימשיך להחליפו יהיה טל מכלוף. לגבי החלוץ גודנס אג'אי, הניגרי הוחלף במחצית על ידי שון מלכה בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. מחר יעבור אג'אי בדיקת אולטרסאונד שתבהיר לעומק את חומרת הפגיעה. במשחק הקרוב יחסר יובל נעים גם את הקשר טל איילה, שהורחק מול אשדוד. מי שיחזור לסגל הוא רודי חדד, שיסיים לרצות עונש הרחקה בן שלושה משחקים. 

בחרו להבליג על האירוע (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי