דורה: אם נפסיד עלול להיווצר כדור שלג לא פשוט

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

מאמן הפועל עכו מודע לחשיבות המשחק מול הפועל רעננה (שבת, 18:00). המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו שקל להטיל קנסות בעקבות התבוסה להפועל חיפה, אך התחרט. דורה ערך שיחות אישיות, אלקרינאווי בספק

(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עובר על הפועל עכו. הקבוצה שנחה שלושה שבועות בזמן פגרת הנבחרות (בשל דחיית המשחק מול הפועל ב"ש), ספגה תבוסה קשה בשבת מול הפועל חיפה (4:0) ובמועדון מקווים כי התוצאה לא תשפיע על המשחק הקרוב מול הפועל רעננה (שבת, 18:00).

בתחילה רצה המנהל המקצועי של המועדון דניאל סטנצ'ו להטיל קנסות בעקבות המשחק בשבת, אך התחרט בסופו של דבר ובמקום זאת שוחח עם השחקנים וביקש מהם לבוא מחויבים. "כולם פה מבינים עד כמה המשחק הזה חשוב לנו", סיפרו במועדון.

המאמן שלומי דורה אמר: "אני לא חושב שזה משחק העונה, אבל בטח שמדובר במשחק מאוד חשוב. אנחנו צריכים להשכיח את הבושה שעשינו בשבת. זה לא משחק של חיים או מוות, אבל ניצחון יעזור לנו. אם נפסיד יכול להיווצר כדור שלג לא פשוט". במהלך השבוע ערך המאמן שיחות אישיות עם שחקנים וביקש מהם לשכוח את המשחק מול הפועל חיפה. "הרגשתי את השחקנים ואני בטוח שהם ייראו דברים אחרים על המגרש. מצפה לנו משחק עצבני ולא פשוט בשבת", הוסיף המאמן.

השחקן הטוב ביותר של הקבוצה מאז פתיחת העונה, עמראן אלקרינאווי, שעבר לפני עשרה ימים ניתוח בדלקת התוספתן ערך אימון קל אך לא צפוי להיות כשיר לשבת. ההחלטה סופית תתקבל באימון המסכם. הבלם הניגרי, פיטר הופ, נחת למספר ימי התרשמות. הופ שיחק בקבוצת שרקס מהליגה הניגרית וצפוי להיבחן עד שבוע הבא אז תתקבל ההחלטה בעניינו.

שלומי דורה. חושש מכדור שלג (ערן לוף)
שלומי דורה. חושש מכדור שלג (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי