מרסלו עשוי לעזוב בינואר, אבוקסיס: "אסור לנו לחלק מתנות"

מרסלו
מרסלו | מאור אלקסלסי

בבני יהודה מאוכזבים מהקשר ששייך למכבי תל אביב ולא נכלל בסגל בפעם השלישית ברציפות. מאמן הכתומים הסביר אחרי ה-2:1 מול אשדוד: "המשחק היה בידיים שלנו". תורג'מן: "יש לנו הרבה כישרון"

(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה מראובן עטר, התקופה הטובה של מועדון ספורט אשדוד נמשכה הערב (שבת) עם ניצחון בכורה העונה. עמיר תורג'מן חגג עם 1:2 מרשים מול בני יהודה, שפתח את המחזור השמיני בליגת העל. גדי קינדה, שהודח מההרכב בשל איחור, מחק את היתרון המוקדם של יונתן כהן. בסלינג אלקה השלים מהפך וסלל את הדרך לניצחון ראשון של אשדוד העונה, שהותיר את הכתומים מאוכזבים.


יוסי אבוקסיס סיפר בסיום: "איבוד כדור במרכז המגרש, בעיטה לחיבורים של קינדה. ובכדורגל אי אפשר לתת מתנות ליריב. עד אז היינו במשחק, הובלנו 0:1 אבל איבדנו את המשחק הזה. לא משנה מול מי נשחק אם ניתן מתנות כאלו. אני מאוד מאוד מאוכזב כי זה היה משחק בידיים שלנו. גם שם שלטו הם לא הגיעו למצבים. הרבה מצבים עשו טעויות שלא מתאימות לרמות האלה. זה הכדורגל יש תקופו פחות טובות. לא משנה התוצאה מהמשחק הזה, לא תמיד מי שמשחק הכי טוב מנצח".

 
 

עמיר תורג'מן המאושר הסביר: "כן ירבו ניצחונות כאלה. מבחינתי רציתי שכולם יהיו מוכנים וממוקדים. קיבלתי קבוצה עם כשרון גדול, אבל רציתי שהם יבואו לעשות את העבודה. זה משחק של אופי ורצון, וזה מה שאני רוצה לראות מה קבוצה שלי. אני מאמין בתהליך שייקח צעד אחר צעד והשינוי עוד יגיע".

המחליפים שהובילו למהפך: "הכישרון שלנו הוא גדול, אבל הוא חייב לבוא עם עבודה קשה ואופי ולכן חלק מהשחקנים לא פתחו בגלל יציאה מהמסגרת. אני רוצה להשאיר את כולם במסגרת כל הזמן ושזה יקרה יהיה קשה לנצח אותנו. אני מאוד מרוצה שגם ב-0:1 השחקנים המשיכו לתקוף וןלהפגין נחישות וזה מה שעזר לנו להשיג את הניצחון".



מאוכזב. אבוקסיס (דני מרון) 


בתוך כך, מרסלו, ששוב לא נכלל בסגל של אבוקסיס, עלול להיות משוחרר מהקבוצה בחודש ינואר הקרוב. זה המשחק השלישי ברציפות בו הקשר שהושאל ממכבי תל אביב נותר מחוץ לסגל ונראה שבצוות המקצועי לא בונים עליו לקראת ההמשך. "הוא פשוט לא מספיק טוב כדי לשחק, זה ההסבר הכי פשוט לגביו", אמר גורם בקבוצה לספורט1.


כזכור, נקנה מרסלו בשנה שעברה על ידי מכבי תל אביב, בסכום של כ-1.6 מיליון דולר ולא קיבל כמעט הזדמנויות במדי הצהובים. בתחילת העונה הוא הושאל לבני יהודה וגם שם לא מצא את מקומו. הכתומים צרפו העונה מספר שחקנים ממכבי תל אביב בהשאלה. לעומת מרסלו, שאר המושאלים כמו יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז ואליאל פרץ. מאז התיקו המאכזב מול הפועל עכו, בו מרסלו ביצע שגיאה קשה וסידר לצפוניים שער זכות, האמון בו מצד אבוקסיס התערער. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי