גולדהאר דרש הבהרות, מאור קנדיל סומן לקראת ינואר

מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף
מיץ' גולדהאר עם ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

היכולת הדלה של מכבי תל אביב מדאיגה את הבעלים לקראת הפועל באר שבע (21:00), ובמועדון הסבירו כי רשימת הפצועים מקשה על קרויף. מגן בני יהודה נמצא על הכוונת, דור פרץ עשוי לעשות את הדרך לכתומים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנעל הערב (שני, 21:00) את המחזור השמיני בליגת העל בקרב ענק באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע. הצהובים, שינסו להתאושש מהתבוסה לאסטנה בליגה האירופית, ינסו להנחיל לאלופה הפסד ליגה ביתי ראשון, שעשוי להשכיח את התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה של ג'ורדי קרויף. המאמן הסביר לקראת המשחק: "אין צורך לייצר דרמות או לחץ, הכבוד שלנו נפגע ומה שהשחקנים צריכים לעשות זה להוכיח את עצמם".

העובדה כי הסגל של קרויף סובל ממכת פציעות משמעותית הכוללת את חוסה רודריגס, אייל גולסה, אלי דסה, ארון שוינפלד, ברק יצחקי ודור מיכה, הובהרה לבעלים מיץ' גולדהאר. הבעלים ניסה להבין מדוע הקבוצה משחקת בצורה מאכזבת בשבועות האחרונים ובמועדון בחרו להסביר לו כי שיפור משמעותי יגיע כאשר הם ישובו לכשירות מלאה. העובדה כי הקבוצה תשחק שלושה משחקים בשישה ימים: הערב מול הפועל באר שבע, ביום חמישי מול בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו וביום ראשון מול הפועל עכו בליגה מטרידה את הצוות המקצועי המודאג מהסגל הקצר. בעקבות רשימת הפצועים הארוכה, הבהיר קרויף כי השחקנים הכשירים יהיו אלו שיצטרכו לדחוף את עצמם עד לקצה גבול היכולת ואל הסגל הצטרף אור דסה מקבוצת הנוער.

לגבי מיכה, ששב לאימונים מלאים, בצוות המקצועי בחרו לדחות את הבקשה שלו להיכלל בסגל הערב. גורם בקבוצה הסביר: "אנחנו מועדון מקצועני. לא נאפשר לשחקן שחזר מפציעה כמו מיכה להיכלל בסגל במהירות כל כך. המשחק מול באר שבע לא יתנהל בקצב של האימון". את האימון המסכם ערכה הקבוצה במתחם האימונים של קבוצת הנוער בשל שזרוע החורף וההרכב המלא יימסר לשחקנים שעתיים וחצי לפני המשחק. מי שהיה מעורב בצורה מיוחדת באימונים לקראת הפועל באר שבע היה סטיב מקלארן. האנגלי וקרויף סימנו את מאור מליקסון וטוני וואקמה כשחקני המפתח המרכזיים ובקבוצה תרגלו שמירה קבוצתית על שניהם. בנוסף, השחקנים קיבלו אזהרה מביצוע עבירות בסמוך לרחבה של פרדראג ראיקוביץ'.


מודאג. גולדהאר עם ג'ורדי (אתר רשמי) 

בינתיים, בקבוצה ממתינים לשער הבכורה של אלירן עטר ושחקן בקבוצה הסביר: "זה צריך להיות המשחק שלו. אין אצטדיון מתאים יותר מטרנר ומשחק עונה כזה כדי להחזיר את עטר להיות המכביסט של האוהדים. הוא בכושר מצוין והגיע זמן עטר". אך בזמן שבמכבי תל אביב עוסקים במשחק מול הפועל באר שבע, מערך הסקאוטינג של הצהובים צרף לרשימה את מאור קנדיל.

מגן בני יהודה, שפתח את העונה בצורה טובה, סומן על ידי הצוות המקצועי במכבי תל אביב. בעקבות הפציעה הקשה של דסה והעומס שנוצר על יובל שפונגין, קנדיל עשוי להצטרף לצהובים. בין מכבי תל אביב לברק אברמוב יש מערכת יחסים טובה ואם עסקת המגן תצא אל הפועל מי שעשוי לעשות את הדרך לסגל של יוסי אבוקסיס הוא דור פרץ, שהיה מחוזר על ידי בני יהודה במהלך הקיץ. כזכור, במועדון סימנו מספר שחקנים ישראלים המועמדים לחיזוק הסגל כבר בינואר ומלבד קנדיל נמצאים ברשימה גדי קינדה וליאור רפאלוב. לעומתם, מוחמד שכר ומקסים פלקושצ'נקו, שסומנו בעונה שעברה, נמצאים במעקב לגבי העתיד.


המגן הבא של מכבי תל אביב? קנדיל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי