הפועל רעננה ביקשה ארכה לגבי דני בונדר ונענתה בחיוב

דני בונדר
דני בונדר | צילום: הפועל רעננה - האתר הרשמי

הקבוצה מהשרון פנתה להתאחדות בתקווה להסדיר את עניינו של בונדר לקראת הפועל חיפה (18:00), וקיבלה אישור מהתובע והיועץ המשפטי. דור מלול: "העונה יש לנו שמחת חיים, רואים את זה במגרש"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה רוצה להמשיך את רצף ההצלחות שלה גם היום (שבת) כאשר היא תארח באצטדיון סמי עופר את הפועל רעננה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.


בחיפה כלל לא מזלזלים ביריבה מהתחתית, והמאמן ניר קלינגר אף סיפר לשחקנים כי הוא חושש ממשחקים מהסוג הזה, ומצפה משחקניו להגיע באותה רמת מוכנות כמו במשחקים מול הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. מבחינה מקצועית, המאמן לא צפוי לבצע שינוי בהרכב שניצח בשבוע שעבר בסכניןולמרות שהחלוץ עדן בן בסט ערך אימונים מלאים השבוע, נראה שיפתח על הספסל.




אחד משחקני המפתח העונה הוא המגן דור מלול שאמר: "אני חושב שלי בפרט, ובכלל לכל הקבוצה יש שמחת חיים העונה. כל מי שמכיר אותי יודע שאם יש לי שמחת חיים, אני מפיק מעצמי הרבה יותר. העונה יש לנו חומר שחקנים מיוחד. שיחקתי בהרבה קבוצות ואני לא זוכר כזה חיבור וגיבוש בחדר ההלבשה. כבר בתחילת העונה ידענו שאנחנו קבוצה מוכשרת ושאם נדע לחבר את הנתונים הפיזיים ואת שמחת החיים, זה יעבוד".



בן בסט. יישאר על הספסל


השינוי של הקבוצה העונה יחסית לעונה שעברה:
"יש לנו יחידה אחת העונה, כולל הצוות המקצועי. כולם משדרים על אותו גל. ניר מאוד קשוב אלינו ואנחנו אליו. מצד אחד יש לו דרישות חד משמעיות, ומצד שני הוא שומע לפעמים לדעה שלנו וזה נותן לנו הרגשה טובה".


היריבה בשבת: "באופן אישי, אני חושב שאין משחקים קלים. כל קבוצה נלחמת על כל נקודה. כל קבוצה והמטרות שלה. מול רעננה יהיה משחק קשה ונלמד לפצח את המשחק הזה. ניתן את המשחק שלנו, נילחם ונרוץ על המגרש ונביא שוב את הכישרון שלנו".


הקהל שחוזר למגרשים: "חשוב לציין שאנחנו מאוד אוהבים לשחק בסמי עופר וגם הקהל שמגיע לשם זה חשוב לנו ואנחנו שמחים שזה גדל משבוע לשבוע. בעכו מול סכנין הייתה אווירה מדהימה והרגשתי שזה משחק בית שלנו. השמחה שלהם אחרי המשחק דוחפת אותנו כל שבוע".



"השמחה שלהם דוחפת אותנו כל שבוע"


הפועל רעננה ביקשה ארכה, ההתאחדות הסכימה 
בצל העיסוק בפרשת דני בונדר ועם הרצון לפחות לא להפסיד בפעם השנייה ברציפות, הפועל רעננה תגיע מחר לסמי עופר לפגוש את המוליכה הפועל חיפה. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, עומד מאחורי מכתב ההתראה שהוגש לקבוצה לפיו דני בונדר ורעננה יועמדו לדין אם האחרון ישמש כמאמן במהלך המשחק. יחד עם זאת, בקבוצה מעריכים שבונדר כן יהיה זה שיעביר את ההוראות בסופו של דבר, גם אם בפועל לא יהיה זה שינהל את המשחק, בשונה מה-0:2 על הפועל עכו בשבוע שעבר.


מאוחר יותר, רעננה פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לקבלת ארכה להסדרת נושא המאמן עד לאחר המחזור הנוכחי לאור מכתבו השבוע של תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף בעניין. בקשת הקבוצה נענתה בחיוב על ידי היועץ המשפטי של ההתאחדות, עורך הדין עמית פינס, והתובע, עורך דין רשף. המשמעות שבונדר יוכל לעמוד על הקווים מול הפועל חיפה ללא חשש לעונש מצד ההתאחדות. ההסדר התקבל גם בהסכמת עו"ד עמית פינס, שעוד במהלך השבוע הביע פרגמטיות בנושא וגרס כי יש לתת לקבוצה להיערך בדרך זו או אחרת.



באשר ליריבה, בקבוצה מהמקום ה-13 בטבלה עושים הרבה כבוד למוליכה. השבוע תרגלו באימונים לא מעט יציאה למתפרצות. בונדר, שלצדו יישב בעל תעודת הפרו שלומי אדרעי אשר יירשם כמאמן, ימשיך עם ה-11 שניצחו את עכו. המשמעות היא הרכב יחסית התקפי שיכלול את שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה ומוחמד שכר. במרכז ימשיך יובל טיטלמן, אף על פי ששניר שוקר – שבישל את שני השערים בניצחון האחרון – תורגל לסירוגין ב-11. ירדן כהן ימשיך באגף שמאל של ההגנה על חשבון עמנואל אמבולה.



פושה. יהיה חלק משלישייה התקפית שתעלה רעננה (עדי אבישי)


בונדר מחזיק מאוד מכהן מתקופתם אשתקד בקבוצת הנוער, אז סיימו במקום השני בליגת העל וזכו בגביע המדינה. הקשר הברזילאי סידני דה פרייאטס טרם עבר בבקרה ולא יהיה בסגל. בקבוצה יודעים לספר כי חסר לפרייאטס כושר משחק. גם הבלם עידו לוי ימשיך להיעדר בשל הפציעה בברכו. מי שיחזור לסגל הוא דור חוגי, שהתאושש מהפציעה בשריר הירך האחורי שמנעה ממנו ליטול חלק בשני משחקי הליגה האחרונים.


הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סויסטד, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, ראדו גינסארי, אלון תורג'מן.


הפועל רעננה: תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני, יובל טיטלמן, שמעון אבוחצירה, מוחמד שכר, ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי