יערוך בכורה בהרכב? אור דסה עשוי להחליף את באטוקיו

אור דסה
אור דסה | דני מרון

אחרי שהרשים את קרויף בגביע הטוטו מול בני יהודה, הקשר הצעיר של מכבי ת"א לא שיחק בדרבי הנוער ולא מן הנמנע שיפתח במשחקו הראשון בליגת העל. בכורה לשביט על הקווים בעכו (ראשון, 20:10 בספורט1)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 20:10, ישיר בספורטHD1) את הפועל עכו בתקווה לשוב למסלול הניצחונות בליגת העל, אחרי שנכנעה בשבוע שעבר ב"טרנר" להפועל באר שבע (2:1).

כידוע מכבי תל אביב ניצחה רק שלשום את בני יהודה, 0:3 שהעלה אותה לחצי גמר גביע הטוטו, אולם בקבוצה מודאגים מהיכולת ומבינים שמעידות נוספות במשחקים הקרובים מול עכו ואחר כך נגד אסטנה בליגה האירופית והפועל רעננה עלולות לגרום לזעזוע

התגלית הגדולה נגד בני יהודה בגביע הטוטו היה הקשר אור דסה, שבהוראתו של ג'ורדי קרויף לא שותף הבוקר בדרבי הנוער מול הפועל תל אביב והמאמן שוקל בחיוב להעניק לו את חולצת ההרכב בהופעתו הראשונה בליגת העל.


אור דסה מול בני יהודה. בהרכב בבכורה בליגת העל? (דני מרון)

מהסגל ייעדר סוון-טינו סושיץ' המורחק ואליו יצטרפו ביציע חוסה רודריגס שעדיין נעזר בהליכה עם קביים, ארון שוינפלד, ברק יצחקי אלי דסה ואיל גולסה. דור מיכה שהיה אמור לחזור למגרש נגד בני יהודה התלונן על כאבים חוזרים בברך וההחלטה היא לא למהר להחזירו לכר הדשא והסיכוי שישחק מחר נמוך. נראה כי טל בן חיים וסילבאן באבין יחזרו להרכב במקומם של איתן טיבי ואיגור פיליפנקה לאחר שלא שותפו כלל נגד בני יהודה.

הקשר אבי ריקן אמר לקראת המשחק: "עכו תרצה להוציא תוצאה טובה ונקודות ואנחנו צריכים להיות מאוד סבלניים במשחק הזה, כי זה משחק שאנחנו צריכים ליזום בו. אני בטוח שיהיה קשה אבל נעשה את הדברים כמו שצריך כדי שנצא עם הנקודות".


אבי ריקן. צפוי להמשיך במרכז המגרש של הצהובים (דני מרון)

בעכו מאמינים: "יש רוח חדשה. נקווה להפתיע את מכבי תל אביב"
שבוע של מהפך עבר על הפועל עכו. לאחר הפסד ביתי מביש 2:0 מול הפועל רעננה בחר המנהל המקצועי של המועדון, דניאל סטנצי'ו, לבצע זעזוע ופיטר את שלומי דורה ובמקומו מונה אלדד שביט. המאמן החדש ערך את האימון הראשון שלו רק ביום חמישי שרובו היה אימון שחרור לשחקנים ששיחקו יום קודם לכן 120 דקות ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה. בקבוצה מבינים כי שביט יתקשה להעביר מסר משמעותי בשלושה אימונים ואף חוששים כי המאמץ שהשקיעו השחקנים במהלך השבוע ישפיע על המשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) מול מכבי תל אביב.

"אין לנו סגל רחב כמו של הגדולות ואפילו לא כמו של עירוני קריית שמונה או בני סכנין ככה שזה קשה לנו אבל לא נוותר. שביט צריך לקבל לפחות מאה ימי חסד ולבטח לא יהיה אחראי להפסד במשחק הקרוב", אמרו במועדון. בכל זאת שחקני הקבוצה דווקא מזהים חיבור מהיר עם המאמן החדש שערך לא מעט שיחות אישיות עם השחקנים ובעיקר פעל בפן המנטלי. "יש רוח חדשה במועדון. מהימים הראשונים אפשר לזהות ששביט יותר מחובר לשחקנים מאשר המאמן הקודם. נקווה להפתיע את מכבי תל אביב".


חולמים על הפתעה. שחקני עכו (מאור אלקסלסי)

רק לאחר האימון המסכם יחליט שביט לגבי ההרכב שיפתח מחר. אגב האימון ייערך בשעות הערב מכיוון שהאצטדיון בעכו משמש כמגרשה הביתי של סכנין והיא תארח היום את מכבי נתניה ועל פי הנהלים, המגרש צריך להיות סטרילי לפני המשחק. המאמן מתלבט האם לפתוח עם שלושה בלמים או שני קשרים אחוריים. בנוסף במועדון יבחנו את מצבו הרפואי של עמראן אלקרינאווי, שאומנם נכנס כמחליף בגביע הטוטו אף כבש שער אדיר אך עדיין אינו נמצא בכשירות מלאה. גם הקשר לוטם זינו, שהרשים השבוע באימונים, נמצא בתמונת ההרכב.


הרכבים משוערים

מכבי תל אביב
: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אבי ריקן, אור דסה (כריסטיאן באטוקיו), עומר אצילי, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי