דראפיץ': "הראנו אופי. המטרה היא פלייאוף עליון"

נתניה
נתניה | ערן לוף

מכבי נתניה סיימה ב-0:0 בחוץ מול סכנין למרות שאיבדה את דני עמוס בכרטיס האדום, המאמן: "אנחנו משחקים כדורגל אטרקטיבי". פליקס נעים המאוכזב: "אני לא יכול להביא שחקנים חדשים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"היום היה לנו אופי", הודה סלובודאן דראפיץ' לאחר ה-0:0 של מכבי נתניה בחוץ מול בני סכנין. הצהובים שחורים איבדו את דני עמוס, שספג כרטיס אדום בשלב מוקדם של המשחק, המאמן התייחס לסיטואציה שנוצרה: "תיקו בחוץ מול בני סכנין בעשרה שחקנים זה בסדר. אנחנו כבר מסתכלים לעבר השבוע הבא, יש לנו משחק צמרת מול הפועל חיפה".


היכולת של חניכיו: "אנחנו משחקים כדורגל כמו שאנחנו רוצים לשחק, אטרקטיבי, לוחץ וכל מה שיפה במשחק הזה. היום היה לנו קצת פחות מזל. המטרות? קצת אחרות מבתחילת העונה. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, אבל אנחנו עדיין עם עין אחת למטה. הליגה הזו מאוד צמודה. יש לנו פער קטן מסכנין ואנחנו צריכים בעיקר להמשיך באותה יכולת ולצבור נקודות, זה שם המשחק".



"פראיירים? לא יודע, אבל אני כן מאוכזב. עשיתי חילופים התקפיים, אך זה לא צלח ואין מה לעשות", כך סיכם פליקס נעים המתוסכל. "אני לא יכול להביא שחקנים חדשים, אני משתמש במה שיש לי. אנחנו עובדים באימונים ומשתדלים לעשות הכל. אנחנו מגיעים למצבים, אך לא מצליחים לכבוש. מה הבעיה? יש שתיים שלוש, אבל אני מעדיף לשמור אותן לעצמי. אחד הדברים שהצלחנו לשפר זה את היציבות לאורך דקות ארוכות. בעבר היינו פותחים חלש, היום אנחנו נכנסים טוב ובסופו של דבר כדורגל זה ניצול מצבים"

משחק ההגנה: "אני מהרגע שהגעתי לסכנין לא היו לי את אותו 11 פעם אחת. היום היו לי ארבעה חילופים מהמשחק הקודם. זה לא עניין של חוסר תאום, אין דינימקה של קבוצה שעובדת על אוטומט. כל פעם להחליף, לא פשוט, אפילו קשה מאוד. זה לא נוח לצוות ולא לשחקנים. נמשיך הלאה, אין לנו ברירה".


 הרחקתו של דני עמוס. הרגע ששינה את המשחק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי