ברק בכר: גם כשהיינו בפיגור ידעתי שבסוף ננצח

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן באר שבע גם נימק אחרי ה-1:3 על אשדוד: "שיחקנו טוב ושיחקנו נכון". ברדה: "קודם אליפות שלישית ואחר כך נחשוב על פרישה". תורג'מן: "השחקנים שלי נתנו הכל עד שהתעייפו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"ניצחון של ווינרים, של אופי. הפכנו תוצאה מול קבוצה טובה ומגרש קשה", כך סיכם ברק בכר מאמן הפועל באר שבע את ה-1:3 על אשדוד, "לא נבהלתי משער היתרון שלנו, כי גם בפיגור הרגשתי שאנחנו משחקים טוב, משחקים נכון. מבחינת גישה ומחויבות ראיתי את באר שבע שלי".

בכר נשאל איך הוא מסביר את העובדה שבן ביטון ואחר כך וובה בראון יצאו עוד במהלך המחצית הראשונה: "נצטרך לבדוק למה זה קרה לבן ביטון ולוובה בראון. בן הרי רק חזר מפציעה. אין ספק שהפציעות האלה שיבשו לנו את המשחק אבל התגברנו גם על זה".

הקפטן הוותיק אליניב ברדה שלא פתח מאז המחזור הראשון סיכם: "ידענו לחזור למשחק ולנצח במשחק ובמגרש לא קל. היה כייף לחזור אני מקווה לקבל לאט לאט את החדות".

על השחיקה בקבוצה: "אני יכול להגיד שעברנו מעל 20 משחקים והשחקנים שלנו מרגישים את זה, אבל בשביל זה בדיוק יש לנו סגל רחב". 

על העתיד שלו: "האם אני אקח אליפות שלישית ואפרוש? בוא נגיד שקודם ניקח אליפות ואחר כך נדבר".


תורג'מן. רואה שיפור (דני מרון)

המאמן המפסיד עמיר תורג'מן: "אני יכול להגיד שאני מאוכזב מכך שהפסדנו ועוד אחרי שהובלנו. מצד שני אני גאה בשחקנים שלי. הם נתנו הכל עד שהתעייפו, כבשנו, הגענו למצבים שיחקנו טוב. בסך הכל באר שבע קבוצה הרבה יותר טובה מאתנו".

על ההמשך: "רואים שיפור במשחק שלנו, אני רוצה שהשחקנים ירוצו כל הזמן וזה אכן קורה. מצד שני, אני צריך לדעת מה לעשות עם הכדור, מתי ואיך להניע אותו ולכן יש לנו עוד הרבה עבודה".

שוטרים ואנשי היחידה למניעת אלימות בספורט עצרו במהלך המשחק שני קטינים תושבי ב"ש בחשד כי השתמשו בפירוטכניקה האסורה על פי חוק וגרמו בכך סיכון ממשי לקהל שבסמוך. בחיפוש שערכו השוטרים על השניים, אותרו ראשי אבוקות. השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד.

צוות בדיקת חומרים אסורים מטעם ההתאחדות לכדורגל לקח בתום המשחק שני שחקנים מכל קבוצה לבדיקה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי