מקורביו של גאושו: "סכנין תצטרך לשלם שכר עד לסיום העונה"

לוקאס גאושו
לוקאס גאושו | aaaaaa

הברזילאי שמועמד לעזוב בינואר אינו מתכוון לוותר וירצה להישאר במועדון. פאס ושמש כשירים למכבי חיפה, בקבוצה לא יבצעו חיזוק עד ינואר

(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה הבוקר (רביעי) לאימונים ופתחה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. במועדון הביעו אופטימיות מחזרתם של הבלם אברהם פאס והחלוץ עידן שמש, שערכו אימונים מלאים. השניים צפויים להיות בסגל הקבוצה למשחק אך לא ברור אם יפתחו במשחק: "נראה כי הם כשירים והמאמן יקבל החלטה מקצועית לגביהם".

מי שככל הנראה לא יפתח בהרכב וכלל לא בטוח שיהיה בסגל הוא החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו, שלא זוכה להזדמנויות רבות בתקופה האחרונה ועל פי אנשי סכנין צפוי לעזוב בינואר. בסביבתו של החלוץ טוענים כי אינו זכה למספיק הזדמנויות בכדי להוכיח את עצמו, וכלל לא מתכוון לעזוב בעוד חודש את הקבוצה. "יש לו חוזה עד לסיום העונה וסכנין תצטרך לעמוד במלוא חוזהו", אמרו מקורביו של השחקן. בינתיים בסכנין קיבלו החלטה לא לבצע שום חיזוק עד חודש ינואר וזאת לאחר שהתאכזבו מהנבחן הברזילאי ג'יבה.

במקביל בקבוצה מחכים לחזרת הקבוצה לאצטדיון דוחא, ונראה כי הדבר לא יקרה בחודשים הקרובים. בתחילה קיוו במועדון כי יוכלו לחזור בסוף חודש דצמבר, אבל כעת נראה כי העבודות יתעכבו לפחות בחודש נוסף. היום תעמוד הקבוצה לדין בגין זריקת מצתים במהלך המשחק בשבת מול מכבי נתניה. בדו"ח השופט צוין כי בדקה ה-83 נזרקו מצתים לכיוון שחקן מכבי נתניה.


עידן שמש. עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי