"המצב בוויטסה בלתי נסבל, אלאך רוצה להגיע למכבי חיפה"

מו אלאך
מו אלאך | אתר רשמי

הבעלים של הקבוצה ההולנדית הציב שני מפקחים שמפריעים לעבודתו של המנהל הספורטיבי, עיתונאי הולנדי סיפר לספורט1: "מו לא מסכים שאנשים יעמדו מאחורי גבו, הוא מעוניין בהצעה של חיפה". גם המאמן פרייזר לא יישאר

(גודל טקסט)

גורמים בוויטסה ארנהיים אישרו שמכבי חיפה אכן מעוניינת במנהל הספורטיבי מו אלאך וכבר הגישה לו הצעה ספציפית כדי שיגיע לקבוצה. הסיבה בגינה אלאך, שמסיים את חוזהו בקיץ, לא מעוניין להישאר בוויטסה למרות ההצלחה המקצועית, היא ההתערבות של הבעלים הרוסי אלכסנדר צ'ירינסקי בתקופה האחרונה.

בהולנד טוענים שהבעלים הציב "שני קומיסרים" בהנהלה שעוקבים אחרי הפעולות של אלאך והמאמן הנק פרייזר, שגם מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. גורמים המעורים בפרטים טוענים שהשניים סובלים מההתערבות של אותם נציגים, שאף מנסים להתערב בקביעת ההרכב.

כתב "פוטבול אינטרנשיונל" אמר לספורט1: "עבור אלאך זה מצב בלתי נסבל. הוא איש מאוד ערכי שלמד המון. הוא אינטליגנט בצורה בלתי רגילה. הוא לא יסכים ששניים יעמדו מאחורי גבו ויתנו לו הוראות. לכן הוא מעניין בהצעה של מכבי חיפה, אבל לא ברור אם יעזוב כעת או בקיץ". קיימת אפשרות שפרייזר יגיע ביחד עם אלאך, אבל הוא קודם מעדיף לבדוק את סיכוייו להגיע לאחת הקבוצות הגדולות בהולנד לפני שיחשוב על הירוקים.

בעיתון הפופולרי "טלחראף" גם טוענים הבוקר שאלאך מנהל משא ומתן עם מכבי חיפה וסיפרו שאחד המפקחים של צ'יגירנסקי הוא ואלרי אויף, שמנסה לקדם את השחקנים המושאלים מצ'לסי. בעוד שבצוות המקצועי מעדיפים את השחקנים שגדלו באקדמיה או את אלה שהם הביאו.

מו אלאך. קיבל הצעה ממכבי חיפה (ויטסה, האתר הרשמי)
מו אלאך. קיבל הצעה ממכבי חיפה (ויטסה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי