דמארי וקאיו יפתחו בהרכב, קוסטדינוב יעלה כקשר אחורי בודד

גיא לוזון
גיא לוזון | צילום: סוכנות ג'יני

המשחק מול בני סכנין (ראשון, 21:00) הופך מבחינת מכבי חיפה לאחד המשחקים החשובים, השחקנים יודעים: "האש נגד לוזון, אבל גם אנחנו חוששים לעתיד שלנו". בוזגלו על הספסל. הירוקים מחכים לתשובת ויטסה בנוגע לאלאך

(גודל טקסט)
במכבי חיפה מסמנים את המשחק מחר (ראשון, 21:00) מול בני סכנין כאחד המשמעותיים של הקבוצה מאז פתיחת העונה. לאחריו צפוי המועדון לעבור מהפכה עם הגעתו של המנהל המקצועי, כשאולי אף יחתום מאמן חדש. בנוסף, חלק מהשחקנים שלא עומדים בציפיות עד כה והם עלולים לקבל הודעות שחרור כבר בחודש ינואר.


למרות הכל, בצוות המקצועי ממשיכים לשדר עסקים כרגיל ונראה שגיא לוזון בטוח בדרכו ומאמין שניצחון משכנע מחר ירגיע את הרוחות ויאפשר לו לבצע את השינויים המתאימים במהלך הפגרה. גם חזרתו של מאור בוזגלו לסגל הרחב כבר מחר מביאה אופטימיות למאמן. מאידך, הוא מבין שכל תוצאה פרט לניצחון משכנע, תוביל לכך שזה יהיה משחקו האחרון כמאמן מכבי חיפה.


  •  מעדן הגולן: אלקסלסי הוא ההבטחה של מכבי נתניה


גם השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואחד מהם אמר: "האש נגד לוזון, אבל גם אנחנו חוששים לעתיד שלנו. אנחנו יודעים שאנחנו מציגים יכולת גרועה והביקורת של קהל ברובה צודקת". אגב הקהל, האוהדים צפויים למחות מחר נגד המאמן, אך לא בטוח שהשלטים יוכנסו לסמי עופר על ידי המשטרה.



לוזון. עסקים כרגיל (סוכנות ג'יני)


מבחינה מקצועית, המגן ארנסט מאבוקה יחזור להרכב על חשבונו של רז מאיר, כאשר אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון ימשיכו במרכז ההגנה. גיאורגי קוסטדינוב יעלה ככל הנראה כקשר אחורי בודד.


בסמוך המשחק יקבל לוזון החלטה לגבי כשירותו של ניקיטה רוקאביציה, ובמידה שלא יוכל לפתוח, קאיו יפתח במקומו. בחלק מהאימון אף תורגלו שני חלוצים, כאשר עומר דמארי שוב יקבל הזדמנות ב-11 ובוזגלו ימתין להזדמנות שלו על הספסל. במקביל, בחיפה ממתינים להתפתחויות מויטסה ארנהייםבעניינו של מוחמד אלאך כאשר התנאים בינו לבין חיפה כבר נמצאים על סף סיכום.


אבו סלאח נפצע באימון המסכם, פאס צפוי לפתוח במקומו
בבני סכנין סיימו הבוקר את ההכנות לקראת משחק החוץ מחר ומבינים שלמרות שהירוקים בכושר רע לאחרונה, עדיין מדובר באחד הסגלים הטובים בליגה שיכול ביום נתון לנצח כל יריבה.



פאס. יחזור היישר להרכב (ערן לוף)


בסכנין מודעים לבעיות שלהם בהתקפה במשחקים האחרונים, אך מקווים כי החלק ההגנתי ייעשה את העבודה והקבוצה תצא לפגרה במצב רוח מרומם. "אם ננצח מחר, ניתן לעצמנו את האמונה שאנחנו ראויים להיות בצמרת הגבוהה" אמר הבוקר שחקן בסכנין.


כהרגלה, סכנין תגיע בבעיית פציעות, כאשר באימון הבוקר נפצע הבלם עלאא אבו סלאח, ואברהם פאס, שבעצמו חזר מפציעה יפתח במקומו. גם החלוץ שלומי אזולאי אינו בכשירות מלאה ובסכנין מתלבטים בינו לבין הברזילאי לוקאס גאושו.


הרכבים משוערים
מכבי חיפה: עומרי גלזר; ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, סינטיהו סלליך, קאיו, עומר דמארי, סטפנוס אתנסיאדיס.


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גאנטוס, סארי פלאח, אברהם פאס, וונדרסון, אייהב גנאיים, חאלד חלאילה, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי