ניצל את הפגרה: דראפיץ' המריא לסרביה לשהות עם אימו

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

המאמן ישוב לקראת משחק האימון מול מכבי תל אביב ביום חמישי. גורם בכיר במכבי נתניה על עלי מוחמד: "צריך להיות חכם ולהבין שמפה הוא צריך לצאת לאירופה בעתיד". החלטה לגבי קייטה תתקבל בהתאם לאימונים

(גודל טקסט)

מכבי נתניה היא אחת מאותן קבוצות שלא בדיוק שמחה לצאת לפגרת הנבחרות והשזרוע במיוחד לאחר הניצחון החשוב ביום שבת 0:2 על הפועל חיפה, שקירב אותה מרחק של חמש נקודות מהמקום הראשון, רגע לפני המפגש מול מכבי חיפה. בינתיים, המאמן סלובודאן דראפיץ' המריא הלילה (בין ראשון לשני) לסרביה, שם יטפל בעניינים אישיים לצד אימו ויחזור ארצה בין רביעי לחמישי.

צוות המאמנים דראפיץ' את ברדה החליטו שגישתו של אלחסן קייטה במהלך האימונים עד למשחק מול מכבי חיפה תכריע אם השחקן ישמור על מקומו בהרכב או שלא, כאשר הליך משמעתי בכל מקרה לא יינקט נגד החלוץ. "העונש שלו היה שהוא הוחלף במחצית מול 12,000 צופים. הוא התנצל וזה מאחורינו" אמרו במועדון. "הוא חלוץ וזה לגיטימי שהוא ירצה להבקיע כמה שיותר, אבל זה לא משנה אם זה אלחסן, דיא או ערן. אם יש בועט לקבוצה הוא זה שיבעט, וזה המסר שסלובו ניסה להעביר לשחקנים".

בקבוצה אישרו שישנו רצון מצד המועדון להשאיל את דין גל לקבוצה בליגה הלאומית בינואר כדי שיצבור דקות משחק וכמו-כן, הודו שאם לאנדרו ריביירו יבקש לצבור גם הוא דקות משחק בינואר, הקבוצה לא תעצור בעדו. אם רייביירו יעזוב בינואר, נתניה צפויה לצרף עוד זר.

בעניינו של עלי מוחמד, שכפי שפרסמנו לפני כחודש וחצי, בנתניה פתחו בשיחות עמו על-מנת לשדרג את חוזהו ולהגדיר את סעיף השחרור מחדש, אין כל התקדמות בין הצדדים כאשר גורם בכיר בנתניה אמר הבוקר לספורט1: "עלי צריך להיות חכם ולהבין שאין לו מקום טוב יותר לצאת ממנו לאירופה. הוא אוהב את המקום כאן וצריך לשחק במכבי נתניה ורק אז לצאת לחו"ל". הקבוצה תקיים משחק אימון ביום חמישי הבא נגד מכבי תל אביב בקריית שלום.

המריא לסרביה. דראפיץ' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי