ג'וני הארדי הלך לעולמו בגיל 83

ג'וני הארדי
ג'וני הארדי | מכבי חיפה, אתר רשמי

שיחק ואימן בעבר את הירוקים ובין השאר הביא למועדון את גביע המדינה הראשון שלו. יעקב שחר: "המועדון מרכין ראשו בערב זה ואנו מוסרים את תנחומינו למשפחה"

(גודל טקסט)
יהונתן "ג'וני" הארדי כדורגלן ומאמן העבר של מכבי חיפה הלך לעולמו בגיל 83 שנים. הארדי היה מדור האגדות של מכבי חיפה לאורך שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60.



נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר הערב: "מאוד מצער לשמוע את הידיעה על מותו של ג'וני. אנחנו לא נשכח אף פעם את ג'וני השחקן, את ג'וני המאמן ואת ג'וני שתרם כל כך הרבה למועדון כדורגל מכבי חיפה. כולנו מצטערים על לכתו, המועדון מרכין ראשו בערב זה ואנו מוסרים את תנחומינו למשפחה".


 



הארדי נולד ב-1934 בחיפה ואת שנות ילדותו העביר במצרים בשל עבודת אביו ברכבת של השלטון הבריטי. בגיל 13 חזרה המשפחה לחיפה והארדי החל לשחק במכבי חיפה, בה כבר בגיל 16 עלה לקבוצה הבוגרת. הוא שיחק בעמדת הקיצוני הימני ולבש את החולצה מספר 7.


המועדון מרכין ראשו עם לכתו של ג'וני הרדי ז"ל
שחקן ומאמן העבר האגדי, הלך הערב לעולמו בגיל 83. חינך דורות שלמים במחלקת הנוער של מכבי חיפה. יעקב שחר: "לא נשכח אף עם את ג'וני השחקן, את ג'וני המאמן ואת ג'וני שתרם כל כך הרבה למועדון כדורגל מכבי חיפה".
◀️ https://t.co/0USQQnykqnpic.twitter.com/tUTD60v2Ag

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) November 6, 2017


באותה מכבי חיפה שיחק עם שמות נוסטלגים כמו אשר אלמאני, אברהם מנצ'ל, אהרון אמר, זכריה בן צבי, שלום ואנו, דני שמואלביץ' ויצחק שפירא. השיא היה ב-1962 כשמכבי חיפה זכתה בתואר הראשון שלה כשהביאה את גביע המדינה לכרמל לאחר 2:5 על מכבי תל אביב בגמר בירושלים.


הארדי, שפרש ממכבי חיפה ב- 1963 אחרי שרשם 193 משחקים בהם כבש 70 שערים, שימש לאחר מכן כמאמן שחקן בבית"ר חיפה ומכבי זכרון יעקב. בנוסף אימן בשלוש תקופות בשנות ה-70 ותחילת ה-80 כמאמן מכבי חיפה ובהמשך עבר לתפקידי ניהול ואימון במחלקת הנוער שם הדריך וקידם בין השאר את רוני רוזנטל, ברוך ממן, ראובן עטר, ניר קלינגר, ניר דוידוביץ' אבי רן ואייל ברקוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי