סופית: אלישע לוי לא יגיש דו"ח, ועדת איתור חדשה תקום בינואר

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

בישיבת המזכירות ברביעי יסכם היו"ר עיני בעצמו את הקמפיין הכושל ויביע את רצונו לראות צוות של מנהל ספורטיבי ומאמן שיחתמו לארבע שנים

(גודל טקסט)

אלישע לוי, מאמן הנבחרת היוצא השוהה בחופשה בחו"ל, לא השאיר מאחוריו דו"ח מסכם על הקדנציה שלו לישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שתתקיים מחר (רביעי). הסיבה לכך שבשיחה בינו לבין יו"ר ההתאחדות עופר עיני הוחלט שכל הסיכומים מקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 בהנהגתו של לוי כבר עלו בשיחה ביניהם ואין מה להוסיף.

בישיבה יסכם עיני בעצמו את הקדנציה של לוי ויודיע על הקמת ועדת האיתור החדשה בראשו שכמעט כל חבריה יהיו חדשים. אותה ועדת איתור תחל בעבודתה רק בשנת 2018. עם זאת עיני ינחה את ועדת האיתור שהכוונה היא למנות מאמן בנוסף למנהל ספורטיבי אותו יבחר היו"ר בעצמו. כמו כן הצוות החדש למנות את השניים מראש לשתי קדנציות.

למרות שכבר ב-24 בינואר תתקיים הגרלת גביע האומות (ישראל תתמודד על אליפות אירופה בדרג ג' ותוכל אם תזכה לעלות ליורו 2020) והמשחקים עצמם יחלו בספטמבר, אין לעיני שוב כוונה להזדרז עם מינוי המאמן והמנהל המקצועי, בדיוק כפי שהיה לפני שנתיים (לוי מונה לתפקידו רק ב-20 באפריל 2016, כחצי שנה לאחר סיום הקמפיין של אלי גוטמן)

אגב, אם יוחלט לקיים משחק ידידות בחודש מארס בפגרת הנבחרות, יהיה זה אחד ממאמני הנבחרות הצעירות שידריך את הנבחרת הבוגרת באותו משחק וגם זה היה בדיוק כמו לפני שנתיים, כשאלון חזן הדריך את הנבחרת בהפסד 2:0 לקרואטיה. מצד שני, ייתכן שעיני ישנה את דעתו ולנבחרת יהיה מאמן ואולי גם מנהל ספורטיבי עוד לפני חודש מארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי