תומר סוויסה וגיא ליפקה החלו להתאמן בהפועל רעננה

תומר סוויסה
תומר סוויסה | עדי אבישי

מנחם קורצקי ממשיך לנסות לעבות את הסגל. חלוץ אשקלון אשתקד ומגן הקבוצה לשעבר שחקנים חופשיים ויוכלו להצטרף למועדון לפני חודש ינואר. פורצ'ה בדרך החוצה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה, האחרונה בליגת העל, ומאמנה מנחם קורצקי ממשיכים במאמצים לעבות את סגל הקבוצה. היום (רביעי) החלו להתאמן החלוץ תומר סוויסה (28) והמגן גיא ליפקה (26), ששיחק בעבר במועדון. מדובר בשני שחקנים חופשיים שיוכלו להצטרף לפני ינואר.

קורצקי, שצירף בתחילת השבוע את הקשר נמניה ניקוליץ', הצהיר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו על הרצון לשדרג את הסגל בכמה שחקנים וציין ספציפית את עמדת המגן הימני. ליפקה שוחרר בעונה שעברה מהפועל רמת השרון בחודש ינואר ומאז לא משחק. האחרון שיחק כבר ברעננה בין השנים 2013 ל-2016. ליפקה התאמן בחודשיים האחרונים בהפועל תל אביב לבקשתו של מוטי איוניר, אך כשהאחרון פוטר גם המגן עזב.

אקס רעננה לא הגיע להיבחן וקיבל מסרים שהוא אמור לחתום בקבוצה. סוויסה לא שיחק מתחילת העונה, אחרי שאשתקד שרד עם הפועל אשקלון בליגת העל (כבש שני שערי ליגה). התנועה בסגל של רעננה תהיה ככל הנראה דו צדדית, שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי הקשר הרומני פלוריאן פורצ'ה, שלא מפגין יכולת גבוהה, ישוחרר בינואר.


מנחם קורצקי. עובד כדי לשדרג את הקבוצה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי