אשקלון תוקפת: פציעתו של איילה מכה אנושה, שאיגוד השופטים יפיק לקחים

טל איילה
טל איילה | לירון מולדובן

המועדון פרסם סרטון בתוספת להודעה קשה גם נגד השופט בעקבות פציעתו של הקשר שנפגע מול עירוני ק"ש, והוסיף: "ליאני הוסיף חטא על פשע כשהרחיק את נעים". השחקן: "אחזור חזק יותר"

(גודל טקסט)
בהפועל אשקלון קיבלו היום (חמישי) בשורה קשה בנוגע לטל איילה. הקשר עבר אתמול בדיקת MRI בה התגלה כי הוא סובל מפגיעה ברצועה הצולבת בברכו. בצוות הרפואי של הקבוצה עדיין לא בחרו כיצד לטפל באיילה, כשהם ממתינים לתוצאת הפיענוח הסופית של הבדיקה.


כזכור, איילה מעד במוקד הסערה במפגש האחרון מול עירוני קריית שמונה. הקשר נפגע במהלך תיקול עם קרלוס קוויאר ברחבה של הצפוניים, ופונה אל בית החולים. ההחלטה של לירן ליאני להתעלם מהפגיעה בקשר עוררה את זעמו של יובל נעים, שביקר את צוות השיפוט.



הפועל אשקלון פירסמה הודעה בנושא:
"לאור הפציעה החמורה ממנה סובל טל איילה, מועדון הפועל אשקלון מביע כעס רב על איגוד השופטים ועל שופט המשחק לירן ליאני, על שלא השכיל לפסוק עבירה על טל איילה והוסיף חטא על פשע כאשר הרחיק את מאמן הקבוצה יובל נעים, בעקבות התרעומת שהביע על חוסר תשומת הלב שגמרה לשחקן ככל הנראה את העונה".


"אין זו הפעם הראשונה שמועדון הכדורגל של הפועל אשקלון מתרעם בפני איגוד השופטים על חוסר הוגנות כלפי הקבוצה", ציינו במועדון. "בכל הפעמים בהן התרעמו אנשי המועדון או המאמן כלפי אופי השיפוט, הם הועמדו בפני ועדת משמעת, נקסו או הורחקו מהמגרשים וטענות המועדון כלל לא קיבלו יחס". 


באשקלון הוסיפו וטענו: "פציעתו של טל איילה, הינה מכה אנושה בסגל קבוצה כמו הפועל אשקלון. אנו קוראים מכאן לאיגוד השופטים להפיק לקחים מאירוע חמור זה, להעניק יחס זהה והקשבה גם לקבוצות הקטנות ובעיקר לשמור על שחקנים טכניים מכניסות ברוטליות של בלמים, העלולות לחסל לשחקן כדורגל את הקריירה ובאותה נשימה לחסל את הענף הפופולארי בישראל". 




איילה (לירון מולדובן) 


איילה, בן ה-28, הוא אחד השחקנים היעילים ביותר של אשקלון העונה. הקשר כבש שלושה שערים, בישל שער נוסף אחרי שבעונה הקודמת ירד על הפועל כפר סבא לליגת המשנה. השחקן אף התראיין הערב ל-103FM וסיפר על היום שעבר עליו: "כן, יש לי קרע בצולבת ופגיעה במיניסקוס. עשיתי את ה-MRI אתמול בערב והבוקר עדכנו אותי. עוד לא טיפלנו בענייני הניתוח ומתי זה יהיה, אני בטוח שאשקלון יתנו לי את התנאים הכי טובים".


השלכות: "חיכיתי לבשורות וכבר הפנמתי שזה יהיה שיקום ארוך. אטפל בעצמי, אעשה שיקום כמו שצריך ובטוח שאחזור חזק יותר".


השתלשלות הקריירה: "דיברנו מספיק פעמים על מה שקרה לי בקריירה. אני לא בוכה על מה שהיה אלא מתרכז במה שעכשיו".


הפועל אשקלון: "התחלנו באמת בצורה טובה אבל החודש האחרון לא היה משחק אחד ששיחקנו עם אותו הרכב כמו בהתחלה. פציעות, מורחקים ולא צברנו מספיק נקודות. כל שחקן שיוצא החוצה זה באמת משפיע אבל אני סומך על יובל. הזרים שלנו טובים, גם מבחינה חברתית. יובל ידבר עם השחקנים ויסביר להם את המצב כדי שנבין ונישאר בליגה".


סומכים עליו
סומכים עליו. יובל נעים (אודי ציטיאט)


צבירת הנקודות: "ברור שרצינו להיות עם יותר נקודות אבל לא הצלחנו להביא נקודות בגלל חוסר מזל".


מה הבעיה: "אני חושב שיש לנו את אחד התקציבים הנמוכים בליגה וכל שחקן שיוצא מהמשבצת שלו זה משפיע. למאמן זה קשה כי הוא צריך לשבור את הראש כל השבוע".


בנושא אחר, הקבוצה סיימה היום ב-2:2 את משחק האימון שלה באשקלון מול הפועל רמת גן. את השערים לאשקלון כבשו רמזי ספורי (פנדל, 3) ויוסיפ איבנצ'יץ' (67).


הרכב שפתח במשחק: ליאור חדריאן, ליאור לוי, טל מכלוף, עודד גביש, עוז ראלי, ירדן אבוחצירה,  רמזי ספורי, סער בנבנישתי, שון מלכה, שרון גורמזנו, יוסיפ איבנצ'יץ
'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי