דיווח: איציק זוהר ברח מהארץ? "לא מתרגש, מדינה של רכלנים"

איציק זוהר
איציק זוהר | צילום: רפי דלויה

בחדשות ערוץ 2 נאמר הערב שכדורגלן העבר נאלץ לעזוב את ישראל בעקבות חובות, אך הוא הכחיש את העניין למקורביו: "נוצרה לי הזדמנות עסקית נדירה בחו"ל. מדינה אוכלת יושביה"

(גודל טקסט)

 איציק זוהר עזב לכאורה את ישראל בעקבות חובות כבדים, כך דווח הערב (ראשון) בחדשות ערוץ 2.

לפי הדיווח, כדורגלן העבר ברח לכאורה מהארץ לפני כ-10 ימים והשאיר אחריו חובות כבדים ובעקבות כך, גורש מדירתו לאחר שלא שילם שכר דירה. בנוסף נאמר שזוהר חייב לעיריית גבעתיים וכן לשאר הגופים לרשות המים וחברת החשמל כספים. עוד נאמר שרכבו של זוהר עוקל לכאורה ונלקח על ידי חברת ההשכרה לאחר שהסתבך במתן צ'קים לפקדונות ללא כיסוי ומוגבלים. 

זוהר מצידו, אמר מיד אחרי הפרסום למקורביו: "בגיל 50 נוצרה לי הזדמנות עסקית נדירה בחו"ל ולא יכולתי שלא לנסות אותה. אני מודע לכל השמועות והרחשים שקשורים בי, אבל זה ממש לא מעניין אותי. זוהי מדינה שלא מפסיקה לרכל. אני לא מתרגש מהדברים".

זוהר
זוהר

זוהר אמנם רק בן 47 (חגג בדיוק לפני שבועיים) אבל בחר לעגל את הגיל בשיחה עם ידיד טוב בארץ: "לא הייתה כל בעיה עם הרכב שעליו נסעתי, החזרתי אותו לבעליו, אין שום בעיה עם הדירה שבה גרתי ואין לי שום חובות" אמר כדורגלן העבר. "גם ככה קשה לי בלי הילדים שלי, אז עכשיו גם כל השמועות האלה. זוהי מדינה אוכלת יושביה. מחפשים רק את הריכולים וכמה רוע יוצא מהאנשים".

קולו של זוהר לא נשמע כבר שבועיים בתחנת הרדיו בה הגיש תוכנית ספורט, גם טוריו לא מופיעים בעת האחרונה באתר האינטרנט בו כתב, והדבר האחרון שעשה היה קמפיין לריפוי פטרת ציפורניים כשסיפר על אחוז גדול משחקני הכדורגל שסובלים מבעיה זו בגלל המקלחות המשותפות בחדרי ההלבשה. גם ברשתות החברתיות אותן נהג לעדכן על בסיס קבוע, זוהר לא היה פעיל ב-10 הימים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי