ב"ש נקנסה ב-2,000 שקלים בלבד: "יש עימות עם האוהדים"

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

האלופה התייצבה בבית הדין וספגה קנס מינימלי בעקבות השימוש של אוהדיה באמל"ח באשדוד, במועדון טענו שהדבר התרחש בעקבות "סוג של עימות" שהתרחש במשחק בחו"ל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע התייצבה הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספגה קנס מינימלי בסך 2,000 שקלים בעקבות התנהגות אוהדי הקבוצה במשחק הליגה בי"א מול מ.ס אשדוד.

האוהדים שהגיעו מבירת הנגב השליכו אבוקות ורימון עשן לכר הדשא, אולם המועדון הצליח להוכיח כי חמשת האוהדים המעורבים בדבר נתפסו ויטופלו בתיאום עם משטרת ישראל, כשהכוונה היא לשלול לכל החמישה את המנוי האישי בהמשך להרחקתם לשנה מהמגרשים, עונש שהשיתו רשויות החוק.

יתרה מכך, נציג המועדון טען בפני הדיין גיורא לנדאו כי קיים "סוג של עימות" עם האוהדים בעקבות אירוע במהלך משחק הקבוצה בחו"ל וביקשו להתחשב בכך. הקבוצה כאמור זכתה לעונש קל לאור העובדה שלא נרתעה להתעמת מולם.

במקביל, הקשר מאור מליקסון חתם רשמית על חוזהו החדש עד 2020, במהלך שהושלם בפגשה במשרדי האגודה בהשתתפות המנכ"ל אסי רחמים וסוכנו של הקשר דודו דהאן.


אחרי מופע האבוקות באשדוד, מתוכננת קבלת פנים מרגשת לברדה (דני מרון)

כעת בקבוצה מחכים לחזרתם של שחקני נבחרת ניגריה ג'ון אוגו וטוני וואקמה, שהיו בסגל ה"סופר איגלס" למשחקים מול אלג'יריה וארגנטינה – אוגו אף כבש מול האלגי'ראים את שערו הראשון במדים הלאומיים ופתח מול האלביסלסטה. צמד הניגרים צפויים להשתתף באימון המסכם לקראת משחק ההשלמה של באר שבע במוצ"ש מול הפועל עכו (20:30, ישיר בספורטHD2). ארגוני האוהדים נערכים להפקת קבלת פנים מרגשת לכבוד אליניב ברדה, שצפוי לכבד את המשחק בנוכחותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי