אבו יונס לשחקני סכנין: "הגיע הזמן להעלות את הרמה"

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

יושב ראש הקבוצה בחר לשוחח עם השחקנים ודרש לראות שיפור. "הקהל רוצה לראות גם יכולת לא רק תוצאות" אמרו במועדון. אזולאי צפוי לעבור אולטרסאונד נוסף, חלאילה יחזור לאימונים

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם מדורגת במקום התשיעי ורחוקה שבע נקודות מהקו האדום, אך במועדון כלל לא מרוצים ממצב הקבוצה ובעיקר מאוכזבים מכך שהקהל מביע מדי שבוע את אי שביעות רצונו. במועדון מספרים על כך שמכירת המנויים לא עומדת בקצב שציפו לראות בסכנין בתחילת העונה והסיבה היא בעיקר העובדה שהקבוצה מציגה יכולת ירודה גם בניצחונות.

הליגה אומנם נמצאת בפגרה, אבל רגע לפני שהקבוצה יצאה לחופש בחר יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס להגיע לאימון ולשוחח עם השחקנים: "הגיע הזמן שתעלו את רמת הכדורגל ואני מבקש באופן אישי מכל אחד ואחד שייתן את כל כולו בכדי שנחזיר את השמחה לקהל שלנו". גורם אחר במועדון היה חד יותר: "הקהל רוצה לראות גם יכולת, לא רק תוצאות".

בינתיים, בסכנין ממשיכים להתעסק בכמות הפציעות הארוכה של הקבוצה אליה הצטרף לאחרונה גם החלוץ שלומי אזולאי. החלוץ שוב הרגיש כאבים במפשעה לאחרונה ועבר אולטרסאונד שלא הראה כי ישנה בעיה כלשהי אצל השחקן, לו המליצו במועדון לעבור בדיקת אולטרסאונד נוספת. הקפטן חאלד חלאיילה צפוי לחזור לאימונים בתחילת השבוע ונראה כי יוכל להיות בסגל הקבוצה לקראת המשחק הקרוב מול הפועל אשקלון. הבלם עלאא אבו סלאח יעבור בדיקה נוספת בתחילת השבוע אבל נראה כי ייעדר גם מהמשחק הקרוב.


אזולאי. יעבור עוד אולטרסאונד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי