רק רשת: בולט מתאמן בקריקט, ואן חאל ינחת באברטון?

יוסיין בולט
יוסיין בולט | Getty

האצן הפורש הגיע לדרבן את נבחרת אוסטרליה, המנג'ר ההולנדי ינחת בגודיסון פארק על פי סוכנויות ההימורים. וגם: רונאלדו משדר עסקים כרגיל ומי ישלם על הארוחה מקל או לנדסברג?

(גודל טקסט)
19:15: חאמס רודריגס, כוכב באיירן מינכן, מנסה את מזלו מחוץ לקשת

.@jamesdrodriguez trifft den 3er und macht den @KingJames! #FCBB_live#FCBayern#Basketball#FCBayernBasketball@NBA@FCBayernUSpic.twitter.com/vWcamMl6iM

— FC Bayern Basketball (@fcb_basketball) November 19, 2017

18:10: מאוריציו סארי באימון המסכם
נאפולי סיימה הערב את הכנותיה למשחק ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק והמאמן מאוריציו סארי, לא בפעם הראשונה, לא נמנע מלעלות לכר הדשא עם סיגריה בפיו.

Training today. #NapoliShakhtarpic.twitter.com/uM6elBgnNH

— Everything Napoli (@NaplesAndNapoli) November 20, 2017

17:05: בולט הפגין ביצועים בקריקט
יוסיין בולט הגיע לאימוניה של נבחרת אוסטרליה בקריקט לקראת המשחקים החשובים מול נבחרת אנגליה. האצן הפורש הרים את המוראל לחברי הנבחרת עם תנועת היד המפורסמת ואחר כך גם הראה לסוקרוס איך משחקים.


Usain Bolt puts Australia through their paces ahead of first Ashes test against England https://t.co/ToEzvM6hdSpic.twitter.com/Ll31V1NE0A

— MailOnline Sport (@MailSport) November 20, 2017


16:29: האם ואן חאל בדרך לאברטון?
האם לואי ואן חאל יהיה המנג'ר הבא של אברטון והדבר אמור לקרות ממש בקרוב? אם להישען על סוכניות ההימורים ברחבי הממלכה התשובה היא כן רבתי. ההולנדי עלה ביחס ההימורים בסוגיה מי יחליף את רונלד קומאן המפוטר בטופיס מ-1/33 ל-1/5 בתוך 48 שעות וסיפק רמז למהלך צפוי. דייויד אנסוורת' משמש כמאמן זמני מאז הפיטורים של קומאן ב-23 בחודש שעבר, כשדיווחים קודמים הצביעו על מרקו סילבה, מנג'ר ווטפורד, כמאמן הבא של אברטון. אף דווח כי הטופיס הציעו לפצות את הצרעות ב-8 מיליון ליש"ט.

The next Everton manager market features a couple of shock names in the frame…

6/5 Marco Silva

5/2 David Unsworth

15/2 Louis van Gaal

8/1 Sean Dyche

10/1 Ronald Koeman

https://t.co/j8jPqyMVS4#EFCpic.twitter.com/TTVSVDl4HT

— The Sack Race (@thesackrace) November 20, 2017


16:15: מריו גצה מאחורי פטר בוס
דורטמונד עם רגל וחצי מחוץ לליגת האלופות וגם בבונדסליגה היא בעיצומה של התרסקות, אבל מריו גצה הראה לכולם שהוא עומד איתן מאחורי מאמנו, אקס מכבי תל אביב פטר בוס

Heading towards the same direction pic.twitter.com/Hk4FXMoVGC

— Mario Götze ⭐️️ (@MarioGoetze) November 20, 2017


15:00 כבוד לנבחרת ישראל

נבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות העפילה לאליפות אירופה. האליפות תתקיים בפילנד בחודש הבא, זאת אחרי שישראל גברה על בולגריה וסקוטלנד. 



הישג מרגש (אתר רשמי) 


10:55: רונאלדו והמוסקטרים 
בזמן שריאל מדריד מתקשה, כריסטיאנו רונאלדו ניסה לשדר עסקים כרגיל עם החברים מרסלו וקאסמירו. 


Os 3 mosqueteiros pic.twitter.com/hajkSBkcuT

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) November 20, 2017

09:23: בשורה לאוהדי ריאל מדריד, או שלא?
מרטין אודגרד זוכרים? אז הפלא הנורבגי של ריאל מדריד כבש בשבת את שערו הראשון העונה בליגה ההולנדית. הקשר שיהיה בן 19 בחודש הבא מושאל כבר עונה שנייה ברציפות להירנביין שניצחה 0:4 בחוץ את טוונטה. אז מצד אחד אודגרד כבש סופסוף מצד שני הסטטיסטיקה הכללית לא נראית מרשימה.


 

Great win! Ready for a new week⚽️

A post shared by Martin Ødegaard (@odegaard.98) on



08:44: האם לנדסברג ישלם על הארוחה

גל מקל וגראן קנאריה אירחו את סילבן לנדסברג ואסטודיאנטס למשחק במסגרת הליגה הספרדית. בתום המשחק שהסתיים בניצחון מקל 95:99 הוא יצא עם חברו בעונה שעברה למכבי תל אביב לארוחה. "סילבן הפסיד הערב כך שהוא צריך לשלם על הארוחה", כתב גארד נבחרת ישראל, "הבעיה היא שהוא קמצן גדול".


 

@sylvenlandesberg lost today so he should pay for dinner although he is a big Kamtzan

A post shared by Gal Mekel (@galmekel) on




08:12: טורניר דודי סלע לנוער בקריית שמונה
טורניר נוער בינלאומי לכבודו של דודי סלע ייפתח היום (שני) במרכז לטניס בקריית שמונה. סלע בן ה-32 שמסיים שנה מוצלחת בסבב וב-100 המדורגים ראשונים בעולם גדל במרכז הטניס בעיר הצפונית. בטורניר יקחו חלק בכירי שחקני ושחקניות הנוער בישראל ושחקנים בינלאומיים, ביניהם אולכסיי שסטקוב מאוקראינה המדורג במקום השביעי באירופה לגילאי 16. ד"ר אריק מרשל, יהודי אמריקאי, הוא הספונסר של הטורניר שמתקיים תחרות כבר שש שנים ברציפות. סלע עצמו יגיע בסופ"ש למשחקי חצי הגמר והגמר, יעניק את הפרסים לזוכים ויקיים פעילות מיוחדת עם ילדי העיר ועם משתתפי התחרות. נסו לזהות את הילד שבתמונה מתחת.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי