עטר ישוב להרכב, גולסה עשוי לפתוח מול הפועל חיפה

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

מכבי תל אביב תחזור לליגת העל כשתתארח אצל הפועל חיפה (ראשון, 19:55, ספורט1) למפגש פסגה חם. קרויף מתכנן שינויים בהרכב, בקבוצה מבהירים: "חייבים להרים את הרמה ולנצח". ההחלטה לגבי מיכה תתקבל ביום ראשון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח מחר (ראשון, 19:55, ספורט1) אצל הפועל חיפה למפגש במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. בקבוצה נחושים להשכיח את ההפסד בליגה האירופית מול סלביה פראג בחמישי האחרון, בתקווה לשפר את היכולת בליגת העל ולשמור על קצב צבירת נקודות ראוי.

ג'ורדי קרויף ערך מספר שיחות עם חלק מהשחקנים וביקש מהם לשמור על ריכוז מול מוליכת הטבלה. אחד השחקנים סיפר לקראת המשחק:  "מחכה לנו משחק חוץ קשה, ברור לכולם שאנחנו חייבים להרים את הרמה ולנצח".

קרויף צפוי לבצע מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח מול הצ'כים. סילבאן באבין, שקיבל מנוחה בחמישי, צפוי לשוב להרכב על חשבונו של איתן טיבי כמו גם אור דסה, שלא שותף במשחק האחרון. אלירן עטר, שנכנס כמחליף מול סלביה פראג, יתפוס את מקומו של ארון שוינפלד. דור מיכה, שחזר להרכב בשבוע שעבר אחרי תקופה ארוכה, טופל ביומיים האחרונים אחרי שהתלונן על כיווץ שרירים. ההחלטה לגבי מיכה תתקבל אך ורק מחר.



חוזר להרכב. עטר (דני מרון) 

בנוגע להגנה, קרויף עשוי להחזיר אל עמדת המגן הימני את יובל שפונגין כאשר שרן ייני צפוי לשוב לקישור. בעוד אלי דסה, חוסה רודריגס ועומר אצילי הפצועים ייעדרו, אייל גולסה צפוי לקבל דקות משמעותיות יותר אחרי הקאמבק בליגה האירופית, אז שולב כמחליף. הקשר גם עשוי להשתלב בהרכב של קרויף, לעומתו דור פרץ לא צפוי להיכלל בסגל. 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיין, סילבאן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, כריסטיאנו באטוקיו, אייל גולסה (אבי ריקן), אור דסה, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד), אלירן עטר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי