אנשי בני סכנין התנפלו על השופטים במנהרה: "פחדנים"

שחקני אשקלון וסכנין
שחקני אשקלון וסכנין | ערן לוף

סערה בעכו לאחר ה-1:2 על אשקלון. אחד מאנשי המארחת קילל את יובל נעים, אבו יונס צרח על המשקיף: איך לא מרחיקים אותו? השופט הרביעי טוען שאחראי האבטחה גידף אותו. פליקס נעים: רוצה את גאדיר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
צמד נפלא של פיראס מוגרבי העניק לבני סכנין הערב (שבת) 1:2 יקר על הפועל אשקלון במשחק הפתיחה של המחזור ה-11. נציגת המגזר נקלעה לפיגור מוקדם מרגלי אג'אי, אך הכישרון הגדול כבש פעמיים וקבוצתו של פליקס נעים סיימה רצף עגום של 415 דקות ללא שער ליגה ואספה שלוש נקודות לראשונה מאז ה-2:3 על בית"ר ירושלים במחזור ה-6.


בסיום המשחק התנפלו אנשי סכנין על חדר ההלבשה של השופטים בצרחות על כך שיובל נעים לא הורחק: "אתם פחדנים כולכם", הם צעקו לתוך חדרי ההלבשה. אחד מאנשי סכנין אף קילל את המאמן יובל נעים והבעלים אבו יונס צרח על משקיף ההתאחדות: "איך אתם לא מרחיקים את יובל נעים? כולכם פוחדים ממנו". הכל החל כשהשופט הרביעי צביקה לוי טען שאחראי האבטחה של בני סכנין קילל אותו ובקבוצה לא הסכימו למסור את פרטיו לצוות השופטים. בנושא אחר, סער בנבנישתי שנפגע במצחו לאחר התקלות ראשים לא פשוטה פונה לבית חולים שם ייבדק ותתברר חומרת פציעתו.


 


"הפסדנו את המשחק ברגליים שלנו", סיכם יובל נעים המאוכזב. "חצי ראשון היינו חייבים לגמור את המשחק ובשני כבר היינו פחות טובים. השופט היה טוב, אבל שחקן נפצע ומפנים אותו לבית חולים ובסוף השחקן שלנו מקבל צהוב? אי אפשר להבין את זה. אני יותר עצבני על המשחק. הפסדנו לקבוצה שאנחנו הרבה יותר טובים ממנה. במקום לגמור את המשחק נגררנו. אנחנו נאיבים ואני מאוכזב. נצטרך להרים את הראש".



חי את המשחק כהרגלו. יובל נעים (ערן לוף)


הפנדל שהגיע לקבוצתו בתוספת הזמן ולא נשרק: "זה לא מפתיע אותי. כל מה שיקרה יהיה תמיד נגד אשקלון. התרגלנו לזה משנה שעברה. אנחנו נצטרך לעשות את העבודה לבד בלי להיות תלויים באף אחד. אם נהיה תלויים בשופטים ובקבוצות אחרות המצב שלנו יהיה רע מאוד".


ההחמצות: "קשה להחמיץ מהמצבים שאנחנו מגיעים. לוגסי במחצית השנייה החמיץ. אנחנו לא רעים מספיק. משחקים יפה וכנראה שבליגה הזו זאת לא הצורה. אנחנו נמשיך בדרך של לשחק כדורגל, אבל נצטרך להשאיר את הנאיביות בצד. חבל לי מאוד להפסיד כזה משחק. יש משחקים שאתה רע ומפסיד, זה בסדר. משחק כזה? פתחנו טוב מאוד. זה מצער ואני אצטרך לחשוב מה עושים".


פליקס נעים שמר על איפוק בסיום: "סוף כל סוף הבקענו. אני שמח שהקבוצה שיחקה כדורגל יותר חיובי. במשחקים האחרונים התגוננו יותר ואני מרוצה מהניצחון. המטרה שלי היא המשחק בשבוע הבא. אני כבר עם הראש בבני יהודה".


חיזוק: "אני אשמח אם מוחמד גאדיר יצטרף. חשבתי שהוא יגיע לפני, אבל זה לא הסתדר. אני תמיד רוצה שחקנים טובים. אנחנו מחפשים קשר זר מתחת לחלוץ. מהרגע שהגעתי זה מה שאני מחפש. אנחנו בודקים אופציות ונראה איך נתקדם".



  שחקני בני סכנין חוגגים ניצחון ראשון מאז המחזור ה-6 (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי