במכבי פתח תקווה התבדחו: "רק ככה נבקיע שלושה שערים"

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | ערן לוף

צעירי יעבור אולטרסאונד בעקבות הפגיעה, החשש ממתיחה ברצועות הקרסול. סולומון יתגייס בחודש הבא ועשוי להחמיץ מספר משחקים. וגם: השיחה של מימר עם שחקניו, שביעות הרצון מסיבוק וה"נקמה" בעכו

(גודל טקסט)

 אנחת רווחה גדולה מאוד במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון הדרמטי אמש, 0:1 על הפועל עכו. שלוש הנקודות שצברו שרון מימר ושחקניו הרחיקו אותם מהתחתית הבוערת וקירבו אותם לכדי מרחק של שלוש נקודות מהפלייאוף העליון.

"היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות, משחק של הגנות ואפילו סוג של משחק שנראה כמו קרב תחתית", אמרו שחקנים בקבוצה. "אבל הגיע הזמן שהמזל יהיה איתנו. לא היה לנו אותו עד עכשיו, עם כל ההפסדים הדרמטיים, והגיע הזמן שיהיה לנו את זה. הליגה מאוד צפופה והניצחון הזה יכול להיות ניצחון שייקח את העונה הזו לכיוון אחר. אנחנו חייבים להמשיך ואם לא ננצח את רעננה, לא עשינו כלום".

בקבוצה קיבלו בסיפוק את שיתוף ששת הזרים על ידי הפועל עכו והעובדה שהקבוצה תזכה בניצחון 0:3: "זו סוג של נקמה בעקבות סיפור החלפת הביתיות והעובדה שהמשחק לא נדחה. מצד שני, זו הדרך היחידה של מכבי פ"ת להבקיע השנה שלושה שערים" אמרו במועדון בחיוך.


"הדרך היחידה שלנו להבקיע שלושה שערים", התבדחו במלאבס (ערן לוף)

בשיחה שקיים לפני אמר המאמן שרון מימר לשחקנים: "היום באופן חד פעמי לא מעניינת אותי הדרך. אני רוצה לראות חבורה שבמוח ובכוח מביאה ניצחון". אם מישהו מחפש עוד עובדה שמוכיחה שאולי ההשגחה האלוהית שבה למועדון, הוא יכול לקבל אותה בדמות השיחה שקיים מימר עם שחקניו במחצית: "אין לי בעיה שעכו יניעו וירגישו טוב. תהיו מפוקסים, ניתן את ה-0:1 ונלך הביתה".

בקבוצה היו שבעי רצון מכך שהקבוצה לא ספגה שער בפעם השנייה העונה בלבד, כאשר בקבוצה שמחו בעיקר מהופעתו של תומאש סיבוק, שייצר לעצמו נקודת זכות אחרי הביקורות שספג והראיון שקיים בצ'כיה. במכבי פ"ת בדקו במהלך סופ"ש האחרון את הראיון שערך ולאחר שהבלם הבהיר למאמן שרון מימר עוד באותו היום שהראיון הוצא מהקשרו, בקבוצה החליטו להמשיך הלאה ולהאמין לסיבוק, שפרסם כאן באתר את תגובתו לראיון ביום שישי האחרון. "יכול להיות שכל הבלאגן והזעזוע הזה עשו לו רק טוב כי הוא הבין שמעמדו בסכנה והוא צריך להיות טוב", אמר על כך גורם בקבוצה


סיבוק. הראיון הוציא ממנו את המקסימום? (דני מרון)

הבשורות הפחות טובות מגיעות מכיוון הפצועים: לירוי צעירי, סבל ממכה בכף הרגלו ולאחר המשחק מיהר לצילום ששלל שבר בקרסול בגב הרגל אך יעבור היום בדיקת אולטרסאונד לשלול מתיחה ברוצועות הקרסול. כרגע יש לו חבלה. תוצאות הצילום יגיעו במהלך היממה הקרובה והוא נמצא בספק למשחק מול הפועל רעננה. עודד אלקיים, שסובל משבר באצבע רגלו, ייעדר לפחות כשבועיים, כאשר ההערכה הפסימית יותר מדברת על כחודש ימים. נאור פסר, חזר לכשירות אך בקבוצה העדיפו לתת לו לנוח שבוע נוסף ולהשאירו מחוץ לסגל. עומר דנינו צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר במהלך השבוע, והוא עשוי להיות כשיר למשחק בעוד שבועיים נגד מכבי תל אביב.

הקשר מנור סולומון קיבל בשבועות האחרונות את מעמד הספורטאי המצטיין ועתיד להתגייס ב-11.12 ולערוך טירונות 02. כבר עתה ברור כי סולומון יחמיץ מספר אימונים במהלך שבועות הטירונות ובקבוצה חוששים שייאלץ להפסיד מספר משחקים.

מי שזכה למחמאות היה רישאר סומא, שבישל את השער העצמי שספגה עכו ומשחק זה שבוע שני רצוף בעמדת המגן השמאלי: "בעמדה הזאת הוא יכול להבליט יותר את היכולות שלו כי הוא בא יותר עם הפנים", אמרו בקבוצה. בכל אופן, סומא צפוי להמשיך להיות מתופקד כמגן שמאלי גם במשחק הבא מול הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי