בעכו ביקרו: קשה להתקדם עם כל כך הרבה נבחנים

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

הצפוניים יבחנו שני זרים מול הפועל ירושלים מליגה א', וגורמים ביקרו את ההחלטה: "מבחנים עושים בקיץ". הקבוצה תעמוד לדין על שיתוף הזר השישי, סטנצ'ו מתכנן שינויים במועדון בעקבות הפארסה

(גודל טקסט)

בהפועל עכו עדיין מתקשים לעכל את הפארסה שהתרחשה ביום שבת האחרון, אז הקבוצה שיתפה שישה זרים בעת ובעונה אחת בהפסד מול מכבי פתח תקווה. במועדון חוששים הרבה יותר מספיגת עונש של הפחתת נקודות לעומת הפסד טכני, בעיקר בשל העובדה כי לחובת עכו עומד עונש על תנאי. בימים האחרונים ביצעו בקבוצה את כל הבדיקות המשפטיות כדי להגיע מוכנים לדיון בהתאחדות לכדורגל.

הקבוצה תעמוד לדין בגין שיתוף הזר השישי במהלך המשחק מול מכבי פ"ת וגם בעקבות הרחקתו של עוזר המאמן איציק טוויזר שלא נשמע להוראות השופט. אתמול ערך המנהל המקצועי, דניאל סטנצ'יו, שיחה עם הצוות האדמיניסטרטיבי של המועדון. במהלך השיחה הבהיר הרומני כי מבחינתו אין כוונה להאשים אף אחד בצורה ספציפית, אך הוא מתכנן שינויים כדי למנוע חזרה על טעויות מן הסוג הזה. "כולם אשמים, זה נכון, אבל בכול זאת יש אנשים שהיו צריכים להפנות הרבה יותר תשומת לב", הסבירו.

בתוך כך, הקבוצה כבר החלה בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. עכו יצאה ליום גיבוש בבירה, במהלכו תערוך משחק אימון מול הפועל ירושלים מליגה א', ותערוך סיור בבירה. במועדון הסבירו כי המשחק נועד כדי לאפשר למספר שחקנים להוכיח את עצמם וגם לבחון שני זרים, בלם וחלוץ, שהוצעו לקבוצה. בסגל לא אהבו את ההתנהלות ואחד מהשחקנים אמר: "זה לא נראה טוב שכל כך הרבה נבחנים מגיעים שאנחנו במהלך הליגה. קשה להתקדם בצורה הזו, מבחנים עושים בקיץ או לפחות בינואר".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי