פליקס נעים: "יש עוד הרבה מה לשפר, הכי כיף לשפר אחרי ניצחון"

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

בבני סכנין אומנם היו שבעי רצון בעקבות הניצחון על אשקלון, אך עדיין הביעו ביקורת על משחק ההגנה בגלל חסרונם של אבו סאלח וגאנטוס. גאדיר הביע רצון לשוב למועדון, הקבוצה תעמוד לדין בעקבות דו"ח השופט

(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין נהנו אתמול (שני) מיום חופשי, והיום יתחילו בהכנות לקראת משחק הליגה מול בני יהודה ביום שבת. במועדון רוצים להמשיך את המומנטום החיובי, ומקווים כי היכולת טובה ב-1:2 על הפועל אשקלון תימשך גם מול החבורה של יוסי אבוקסיס.

בסכנין הביעו שביעות רצון ממשחק ההתקפה ופחות ממשחק ההגנה. בהגנה חסרו הבלם עלאא אבו סלאח, שעדיין פצוע, ומארון גנטוס שהורחק לפני הפגרה מול מכבי חיפה. המאמן פליקס נעים אמר לשחקניו: "אני מרוצה. יש עוד הרבה מה לשפר, אבל הכי כיף לשפר אחרי ניצחון". גם בקרב השחקנים מודעים כי למרות הניצחון ישנה עוד דרך עד אשר הקבוצה תגיע ליכולת אותה מצפים בהנהלה ובקרב האוהדים. "כל אחד מאיתנו יודע לעשות חשבון נפש עם עצמו, ויודע שיש לנו עוד הרבה עבודה" אמר אחד השחקנים.

במועדון כבר חושבים על חיזוק בחודש ינואר, והשם החם הוא של חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר. גורמים בסכנין סיפרו כי החלוץ נתן הסכמה להגיע לקבוצה, בתנאי של ייפגע כספית מהמהלך.

הקבוצה צפויה לעמוד ביום רביעי בפני ועדת המשמעת, בעקבות דו"ח השופט לאחר המשחק מול אשקלון. בדו"ח השופט נכתב: "קב"ט קבוצת בני סכנין, זבידאת מוג'יב, המופיע בדו"ח המשקיף כרשימת אנשי קשר, אולם אינו מופיע בטופס רשימת השחקנים וממלאי התפקידים הרשמיים של המשחק הנדון. בדקה ה-93 לאחר פציעה ממושכת וטיפול בפצועים על כר הדשא, התפרץ הנ"ל לעבר השופט הרביעי צביקה לוי והחל לצעוק 'אתם מושחתים, אפסים, אין לכם מושג, אתם גזעניים ופחדנים', כל זאת נאמר תוך כדי תנועות ידיים בוטות בתחומי המגרש. ראוי לציין כי המשיך בהתנהגותו גם בסמוך לחדר השופטים בצעקות 'אידיוטים, פחדנים', משיצאתי להרגיעו המשיך בשלו בצעקות אלו והעליב ללא הפסקה".

מוחמד גאדיר. רוצה לחזור ללבוש את מדי סכנין (אנצ'ו ג'וש)
 מוחמד גאדיר. רוצה לחזור ללבוש את מדי סכנין (אנצ'ו ג'וש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי