אוהדי הפועל עכו מתכוונים למחות מול עירוני קריית שמונה

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

אחרי שקיללו את סטנצ'יו, אוהדי הקבוצה עדיין כועסים על ההתנהלות מתחילת העונה ומתכננים להפגין במשחק ביום ראשון. טוויזר חזר לתפקיד, אליהו צפוי לחזור להרכב על חשבון פרחאת

(גודל טקסט)
הפועל עכו עוברת לאחרונה עונה לא פשוטה הן מבחינה מקצועית ובעיקר מבחינה ניהולית. נועלת הטבלה ספגה כבר פעמיים עונש של הפחתת שתי הנקודות כאשר לאחרונה שלחו ראשי המועדון ערעור לגבי העונש האחרון וזאת בעקבות שיתופם של שישה זרים מול מכבי פתח תקווה.


בעכו מקווים כי בית הדין העליון יבטל את הפחתת שתי הנקודות וישאיר אותו כעונש על תנאי. בכל מקרה, גם אוהדי הקבוצה זועמים על ההתנהלות מתחילת העונה וחלק מהם אף מתכננים מחאה ביום ראשון הקרוב במשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה. חלק מהאוהדים כועסים על כך שהקבוצה עדיין מנוהלת ברמה לא סבירה ולכן הקבוצה סופגת עונשים מחוץ לכר הדשא. ראוי לציין כי חלק מהאוהדים אף הביעו את כעסם בסיום ההפסד מול בית"ר ירושלים ואף קיללו את המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו.



בינתיים, מי ששב לתפקיד הוא עוזר המאמן איציק טוויזר. כזכור, האחרון הושעה על ידי המועדון לחמישה ימים והיום חזר לקחת חלק באימונים. בעכו טרם קיבלו החלטה לגבי עונשו של טוויזר וטרם נעשתה ועדת משמעת ובמועדון ציינו כי בקרוב תיערך שיחה בין ראשי האגודה למאמן. בכול הנוגע לנושא המקצועי, הקבוצה המשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול קריית שמונה ומי שחזר לאימונים מלאים הוא ינון אליהו. המגן צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של עבדי פרחאת, שהורחק מול בית"ר ירושלים.


חזר. טוויזר (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי