פאוק סלוניקי גיששה אצל מכבי חיפה בנוגע לקלאוס

קלאוס. שער בבכורה
קלאוס. שער בבכורה | מכבי חיפה, אתר רשמי

הקבוצה היוונית שוקלת להחזיר את החלוץ, אלאך יקבל החלטה בנושא. רוקאביצה ישלח מכתב התנצלות ולא ייענש, בוזגלו צפוי לפתוח מול הפועל אשקלון (שבת, 18:15, ספורט4), הפסד צפוי להוביל לסיום תפקידו של לוזון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (חמישי) לאימונים לאחר יום חופש ותחל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל אשקלון (18:15, ספורט4) . עוד לפני האימון תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

בניגוד לשאר המשחקים ברור כי מעידה נוספת תביא כמעט בוודאות לסיום דרכו של המאמן גיא לוזון שמצדו מאמין כי ניצחון מול אשקלון ושבוע לאחר מכן ניצחון על בני יהודה יכולים להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. המאמן מתכנן לעלות בהרכב התקפי כאשר נראה כי ניקיטה רוקאביצה ומאור בוזגלו צפויים לפתוח בהרכב. בחיפה מאשרים כי בוזגלו טרם יכול להשלים 90 דקות, אך מאמינים כי השינוי שגרם השחקן במהלך המחצית השנייה בדרבי גם יביא תוצאות מול אשקלון.

רוקאביצה שעמד אתמול בפני סערה כאשר העלה פוסט כנגד השופטים והתבקש להתנצל על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל ישלח במהלך היום מכתב רשמי ולא ייענש. שחקן נוסף שיחזור לסגל הוא אופיר מזרחי.

מי שממשיכים לאכזב ועתידם לא ברור הם הזרים קאיו וקלאוס. הברזילאי אומנם קיבל הזדמנות נוספת ואף פתח בדרבי אך שוב לא הרשים. גם החלוץ היווני לא מספק את המספרים שציפו ממנו ונראה כי גם במקרה שלו אם לא יהיה שיפור בתקופה הקרובה, תיבדק האפשרות להיפרד ממנו. לאחרונה גיששו אנשי פאוק סלוניקי את האפשרות להחזירו, אך לא הודיעו את החלטתם בנושא. מי שיקבל את ההחלטה הוא המנהל הטכני מו אלאך במהלך החודש הקרוב. "קלאוס צריך להוכיח את עצמו קודם כל באימונים", אמר גורם במועדון. כזכור, החלוץ היווני לא יכול לשחק העונה באף קבוצה חוץ מפאוק ומכבי חיפה.

קלאוס. יחזור ליוון? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
קלאוס. יחזור ליוון? (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי