נעים ישחק עם שלושה בלמים, בסכנין מקווים לחזור לדוחא

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

בקבוצה מביעים חשיבות לקראת המשחק הקרוב מול הפועל ב"ש, והפסד נוסף בו יכול לגרום לפיחות במעמדו של המאמן. במועדון מאמינים כי יחזרו לשחק באצטדיון הביתי בחודש הבא

(גודל טקסט)

בני סכנין תמשיך היום (חמישי) בהכנות לקראת ההתמודדות מול הפועל באר שבע (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1), ויקוו לשפר את היכולת בעקבות ההפסד המביך לבני יהודה במחזור הקודם. במועדון אמנם מודעים להבדלי הרמות בין הקבוצות, אך עדיין מאמינים כי באצטדיון בעכו הקבוצה תוכל להוציא נקודה מהאלופה.

המאמן פליקס נעים צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ונראה כי יחזור לשיטת שלושת הבלמים, כאשר מארון גנטוס יחזור למרכז ההגנה וישחק לצדם של סארי פלאח ואברהם פאס. גם המגן הברזילאי וונדרסון יחזור להרכב על חשבונו של אייהב שאמי, ממנו לא היו מרוצים במשחק מול הכתומים. סגס תאמבי יחסר בגלל צהובים, ובקישור צפויים לפתוח אייהב גנאיים וחאלד חלאיילה.

בחלק ההתקפי יפתחו פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת, וקיימת ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בין שלומי אזולאי לעידן שמש. על פי האימונים האחרונים נראה כי שמש יחזור להרכב. לוקאס גאושו, שקיבל הזדמנות לאחרונה ואכזב, יחזור לספסל. במועדון מקווים כי ישראל זגורי, שנעדר מול בני יהודה וחזר רק שלשום לאימונים, יוכל להיות בסגל.

בנושא אחר, בסכנין מקווים כי כבר בעוד כחודש תחזור הקבוצה לשחק באצטדיון דוחא. השבוע ערכו נציגי המנהלת וההתאחדות לכדורגל מבדק בעבודות והביעו שביעות רצון בהתקדמות העבודה, והאצטדיון צפוי להיות מוכן בשבועות הקרובים. "אין משהו שאנחנו ממתינים לו יותר מאשר החזרה לבית שלנו" אמרו במועדון.

מוחמד כליבאת. יפתח בחוד עם מוגרבי (ערן לוף)
 מוחמד כליבאת. יפתח בחוד עם מוגרבי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי