אביב אברהם חתם על חוזה חדש במכבי נתניה עד 2021

אביב אברהם מול גיאורגי קוסטדינוב
אביב אברהם מול גיאורגי קוסטדינוב | דני מרון

השחקן המוכשר האריך את חוזהו ב-3.5 שנים נוספות. ויקי כחלון סובל מקרע בשריר הבטן הצידי, בספק להפועל ב"ש. אולסק: "אולי יש לנו בעיה מנטאלית"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו של אביב אברהם ב-3.5 שנים נוספות עד 2021. "אין מאושר ממני מלהאריך חוזה במקום בו גדלתי והוא הבית שלי. מודה לשי, סלובו ולצוות הניהולי על האמון שנותנים בי לאורך הדרך", אמר השחקן לאחר החתימה.


קודם לכן קיבלו היהלומים בשורות לא טובות כשוויקי כחלון עבר בדיקה בה התברר כי הוא סובל מקרע בשריר הבטן הצידי. המגן ייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב ונמצא בספק גדול גם למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הבא. חגי גולדנברג יפתח במקומו.




הקבוצה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום שבת מול בני יהודה (שבת, 16:00), בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והקשר ניקו אולסק.


דראפיץ'
 פתח את מסיבת העיתונאים: "במשחק האחרון וגם במחצית השנייה היינו פחות טובים, וזה קורה בקבוצת כדורגל בעונה שלמה. זה קרה לנו גם בבית"ר ובמכבי נתניה אשתקד. יש כמה משחקים שהלחץ פחות טוב, ודיברנו עם השחקנים שחשוב שלא הפסדנו ולא היה מגיע לנו יותר מזה. אנחנו צריכים להסתכל איפה להשתפר ולהיות הקבוצה הטובה שהיינו בתחילת העונה".


אביב אברהם. הוא ממשיך (דני מרון)
אביב אברהם. הוא ממשיך (דני מרון)


על הפציעות של מוחמד והויבך: "עלי מרגיש יותר טוב וגם טים, והם מתאמנים. אני חושב שכל השחקנים כשירים למשחק וזה יתרון עבורנו שכל הסגל ברשותנו".


החשיבות והיריבה: "בני יהודה מגיעה במומנטום טוב אחרי תשע נקודות מארבעה משחקים, בvo הם הבקיעו שער בכל משחק והם נראים טוב. הם מצאו סגנון משלהם ויש להם חלק קדמי מסוכן. הם מכירים אותנו ואנחנו אותם, אין פה סודות בין הקבוצות. יש להם מאמן פנטסטי ובשנה שעברה הם זכו בגביע, ככה שזה משחק לא קל. זה משחק חשוב כי או שננצח ונפתח פער של שש נקודות מהם או שנהיה באותו מספר נקודות כמוהם. גם בשבילם זה יהיה משחק חשוב". 


סלובודאן דראפיץ'. לא מזלזל בבני יהודה (דני מרון)
סלובודאן דראפיץ'. לא מזלזל בבני יהודה (דני מרון)


סיכום הסיבוב: "לא האמנתי שתהיה כל כך התלהבות מסגנון המשחק שלנו, וזה כיף לשמוע לנו ולשחקנים שכל הארץ מפרגנת לנו. אם נרצה להיות בצמרת הגבוהה, משחקים כמו אשקלון וחיפה צריך לנצח כדי שנהיה קבוצת צמרת דורסנית כמו שאנחנו רוצים. יש לנו הזדמנות".


מצב הזרים ושינויים בינואר: "כל יום אנחנו משנים דעה. בנינו סגל שאנחנו חושבים שיש בו שחקנים כישרוניים ולפעמים שחקנים פחות משחקים. זה לא שהם לא טובים, אלא שכשקבוצה רצה הם מקבלים פחות דקות ואחר כך הם באים לינואר ורוצים ללכת לקבוצות אחרות לשחק יותר ואנחנו נתכונן לדברים האלה – להביא שחקנים חדשים או לשחרר כמה שחקנים. עדיין אין לי משהו בראש כרגע".


אלחסן קייטה. עדיין לא חזר לעצמו (דני מרון)
אלחסן קייטה. עדיין לא חזר לעצמו (דני מרון)


אלחסן קייטה: "חשבתי שאולי יש משהו חברתי אבל חיפשנו ולא מצאנו דבר. קייטה באמת חזר מהפגרה קצת חלוד ודיברנו על זה וגם הוא עלה במשקל. הוא עובד קשה ויודע שהוא צריך מעט להשתפר. גם כריסטיאנו רונאלדו קצת חלוד בזמן האחרון. אני מאוד מרוצה מהעוצמות שלו וחושב שהוא מתאים לליגה הזאת. אי אפשר לשפוט אותו בכל משחק. גם עדן שרם חלוץ פנטסטי ובחמישה משחקים ראשונים הוא לא הבקיע, אבל אני רואה אותו איך הוא עובד באימונים וארצה לתת לו צ'אנס בהמשך".


הליגה והספיגות: "הליגה היא צפופה. אם אתה לא מנצח ומפסיד משחק אתה יכול להידרדר לפלייאוף התחתון ושם הכל פתוח לכיוון למטה. לא מדאיג אותי אם הבקעת או לא. היינו צריכים לנצח את המשחק בשבוע שעבר וראינו שאשקלון היו שמחים מהתוצאה ואנחנו עצובים. הרמנו רף גבוה כאן וכולם רוצים שנהיה בפלייאוף העליון ושם אנחנו נמצאים. נצטרך להתמודד עם המציאות. לא משנה כמה אנחנו רוצים להיות צנועים, המציאות היא אחרת ואנחנו צריכים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים. שחקנים שיוכלו להתמודד עם הלחץ הזה של צמרת יישארו איתנו ומי שלא, לא יישאר".


טימו הויבך. צפוי לחזור לשחק (דני מרון)
טימו הויבך. צפוי לחזור לשחק (דני מרון)


החוזה שטרם נחתם: "חסרה אות פה ושם. החוזים מוכנים, עורך הדין שלי צריך לעבור על החוזה ואנחנו צריכים לחתום בקרוב. אני לא ממהר לאף מקום. הכל בסדר".


הקשר ניקו אולסק הוסיף: "אנחנו לא מרוצים משתי תוצאות התיקו האחרונות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק כמו שעשינו בחודשים האחרונים. אנחנו צריכים להשתפר ולהיצמד לתוכנית המשחק שלנו וללחץ. אני חושב שככל שהעונה עוברת קבוצות לומדות איך אנחנו משחקים ואנחנו חייבים לתת תשומת לב גדולה יותר לכל משחק".


על עצמו: "יש לנו הרבה שחקנים טובים במיוחד בקישור, שיכולים לשחק בכל משחק. זה טוב שיש לנו רוטציה גדולה וזה הופך אותנו לקבוצה תחרותית וכל שחקן לטוב יותר".


יוסי אבוקסיס. קיבל מחמאות מדראפיץ' (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. קיבל מחמאות מדראפיץ' (דני מרון)


הכרטיס לאירופה: "אני מקווה שניקח אותו, אבל קודם עלינו לסיים בשש הראשונות. צריך לזכור שבאנו מהליגה הלאומית והתקציב שלנו הוא לא מהגבוהים. אנחנו יכולים להיות שם, אבל קודם המטרה היא להיות בפלייאוף העליון".


בעיה מנטאלית: "יכול להיות שיש לנו בעיה מנטאלית. אנחנו לא צריכים בכל משחק לנצח 0:3 וצריכים גם לדעת לנצח משחקים 0:1".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי