דריכות במכבי נתניה לקראת בני יהודה, חגי גולדנברג יפתח בהרכב

שחקני מכבי נתניה מודים לקהל
שחקני מכבי נתניה מודים לקהל | לירון מולדובן

גם דידייה קוגבנייה ודן גלזר תורגלו בהרכב של דארפיץ, החלטה סופית תתקבל בסמוך למשחק. מור עשוי לפתוח במקום צעירי, מנגד יבצע אבוקסיס שינוי אחד בהרכב האורחת

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות מול מכבי חיפה והפועל אשקלון, במכבי נתניה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר (שבת) בבית מול בני יהודה, תסבך את הקבוצה במאבק על הפלייאוף העליון. "יש לנו שבוע חשוב מול שמתחיל מול בני יהודה וכדי שנוכל לבוא עם ביטחון למשחק הבא מול ב"ש אנחנו חייבים לנצח"אמרו בקבוצה.


צוות המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ערכו לשחקניהם אסיפה קצרה בה צפו בעיקר בשער השיוויון שספגו מול הפועל אשקלון והסביר לשחקני ההגנה את הטעויות. בצהריים, תחל הקבוצה את האימון המסכם, בו צפויה אסיפה נוספת שתעסוק בבני יהודה.
 



מבחינת ההרכב, שינוי אחד ייערך בוודאות, כאשר ויקי כחלון הסובל מקרע בשריר הבטן הצידי ייעדר, כאשר חגי גולדנברג יפתח במקומו. בן צעירי וקובי מור תורגלו לסירוגין בעמדת המגן השמאלי, אך נראה שדווקא האחרון יקבל את הצ'אנס. דידייה קוגבנייה ודן גלזר תורגלו לפרק זמן מסויים בהרכב במקומם של אביב אברהם וניקו אולסק, אך נראה שלפחות אברהם, שהאריך אמש את חוזהו, יפתח. ברק בדש הפצוע, לא מתאמן ושוב לא צפוי להיות בסגל. 



דראפיץ וברדה. יקבלו החלטה סופית על ההרכב בסמוך למשחק (דני מרון)


לאחר החתמתו של אברהם, המטרה הבאה של הבעלים, אייל סגל, תהיה להחתים את הקפטן ערן לוי, על חוזה חדש שישאירו במועדון. בקבוצה החלו השבוע בהטבה לאוהדים, כאשר כל מי שירכוש כרטיס למשחק מול בני יהודה ליציע הלא מסומן, יוכל לרכוש כרטיס במחיר זהה בשבוע הבא למשחק מול בני יהודה. במועדון מצפים לכ-5000 אוהדים לפחות ולעוד 500 לפחות של בני יהודה. ביום שלישי, צפויה הקבוצה לערוך אירוע הרמת כוסית במשרדי ניקולטי, נותנת החסות החדשה.


באימון המסכם, תורגל קובי מור כמגן השמאלי והוא צפוי לפתוח מחר במקומן של בן צעירי. דידייה קוגבנייה ודן גלזר תורגלו גם היום במקומם של ניקו אולסק ואביב אברהם, אך החלטה צפויה להתקבל לקראת תחילת המשחק. דראפיץ' וברדה ערכו לשחקנים אסיפת וידאו על היריבה ואמרו לשחקנים: "בני יהודה קבוצה מסוכנת ואנחנו חייבים להיזהר במתפרצות שלהם. זה הנשק שלהם".

אוהדי מכבי נתניה. בקבוצה מצפים לתמיכה גדולה במשחק מול הזהובים (לירון מולדובן)

 

בני יהודה: "החלק הקדמי של נתניה? הם צריכים לחשוב על השחקנים שלנו"
בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הקשה, נגד מכבי נתניה והמאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בניצחון 0:3 נגד בני סכנין במחזור שעבר, כאשר מאור קנדיל שסיים עונש הרחקה, יפתח על חשבונו של שי קונסטנטין. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים ואבוקסיס ימשיך במערך התקפי מאוד, עם ארבעה שחקני הגנה וארבעה שחקני התקפה מובהקים, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו ונריוס ואלסקיס שנמצא בכושר הבקעה יוצא מהכלל בשבועות האחרונים.


"יש לנו דרך, אנחנו מסתכלים שבוע אחרי שבוע ומשחק אחרי משחק", אמר הקשר, יובל אשכנזי, לקראת המשחק. "בשבוע שעבר יצא ששיחקנו ממש טוב וגם התוצאה הייתה ממש טובה, אנחנו ממשיכים הלאה. יש לנו דרך מתחילת השנה, פעם מנצחים פעם מפסידים, זה כדורגל, אבל בסוף זה מתאזן. אנחנו לאט לאט מתקדמים ומתייצבים".



יוסי אבוקסיס. יבצע שינוי אחד בהרכב (עדי אבישי)


על החלק ההתקפי המסוכן של נתניה, עם דיא סבע וערן לוי: "
השחקנים מפוקסים, כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות. נבוא צנועים. נתניה קבוצה טובה מאוד, אין ספק שזו הפתעה והיא קבוצה חזקה מאוד. כולם רואים את זה, גם המיקום שלה בטבלה מראה את זה. יהיה משחק קשה. לא פשוט להתמודד איתם, אבל גם הם צריכים לחשוב איך להתמודד עם יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו וכל שאר השחקנים שלנו".


בעקבות פציעתו של רועי גורדנה, תפס אשכנזי מקום של קבע בהרכב הקבוצה, לאחר שרק בעונה שעברה עוד שיחק בליגה א', בכפר שלם: "באופן אישי ללא ספק לא דמיינתי שזה יהיה המצב, אבל חולמים על דברים כאלה בלילה, עובדים קשה וזה מגיע בסוף. אני תמיד האמנתי ואני מאמין בעצמי מאוד. יצא ככה שהשתפרתי ושיחקתי ואני שמח מאוד".


הרכב משוער מכבי נתניה דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ, קובי מור (בן צעירי), דן גלזר (ניקו אולסק), עלי מוחמד, דידייה קוגבנייה (אביב אברהם), דיא סבע, ערן לוי ואלחסן קייטה. 


הרכב משוער בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי