אנטוניו מרשיץ' הגיש תביעת בוררות נגד בני יהודה

מרשיץ'
מרשיץ' | יח"צ

הסכסוך בין הקשר הקרואטי לכתומים עולה מדרגה בעקבות הסיפור שנחשף לאחרונה בספורט1: "הנתבעת מונעת מהתובע זכויות בסיסות של שחקן מקצועני". מהמועדון נמסר: "לא הגיעה אלינו התביעה המדוברת"

(גודל טקסט)

הנתק בין בני יהודה ובין שחקנה המנודה, הקרואטי אנטוניו מרשיץ' מגיע היום (ראשון) לשיא חדש, כאשר השחקן הגיש כתב תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות, באמצעות משרד עורכי הדין אברמוב, גולדשטיין ושות'.

בסיפור שנחשף לאחרונה בספורט1, ועובר כעת לפסים משפטיים, הובהר לשחקן כבר בקיץ כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות ומאז הוא למעשה סיים את דרכו בבני יהודה, על אף העובדה שהמשיך לקבל את מלוא שכרו מבלי ליטול חלק בשום משחק מאז החלה העונה.

בתביעה פירטו באי כוחו של השחקן, את השתלשלות העניינים מאז הקיץ, כאשר הם טוענים בין השאר לפגיעה לכאורה בזכויותיו יסוד בסיסיות של השחקן, מבקשים לבטל לאלתר את חוזהו של מרשיץ' בבני יהודה ושחרורו ללא תמורה כבר בחלון ההעברות הקרוב וסכום התביעה עומד בסיכומו של עניין על 285,512 שקל.

בין השאר נכתב בכתב התביעה: "כך למשל מתחילת עונת המשחקים הנוכחית, מונע הנתבע מהתובע את זכות היסוד (של כל שחקן כדורגל מקצועני), להתחרות על מקומו בהרכב הקבוצה על מנת להשתתף במשחקיה הרשמיים. עוד נכתב: למרות ניסיונות הסתרה מצד הנתבע תגוללנה להלן שלל אינדיקציות המוכיחות באותות ובמופתים כי הנתבע והעומדים בראשו, ללא כחל וסרק החליטו לעשות להם למטרה לפגוע בתובע, לייצר עבורו סביבת עבודה בלתי אפשרית לשחקן כדורגל מקצועני וזאת על מנת שיוותר על הזכויות המעוגנות בהסכם העסקתו של בנתבע".

אנטוניו מרשיץ'. הגיש תביעת בוררות (יח
אנטוניו מרשיץ'. הגיש תביעת בוררות (יח"צ)

על פי כתב התביעה נכתב כי לכאורה לא המציא הנתבע לתובע כל תלושי שכר, מחדל העולה כדי עבירה פלילית המוגדרת לחוקי עבודה קוגנטיים, אליהם כפוף הנתבע כמעביד.

מבני יהודה נמסר בתגובה: "למשרד המועדון עוד לא הגיעה התביעה המדוברת. כשתגיע היא תועבר לטיפולו של היועץ המשפטי של המועדון להמשך טיפול".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי