גורם בבני סכנין: אם השחקנים לא יתעשתו, הם ימצאו את עצמם בחוץ

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהמגזר זועמים על היכולת לאחר ה-3:1 להפועל באר שבע, פליקס נעים: "כליבאת לא היה ממושמע טקטית". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר הפסד ביתי נוסף והפעם להפועל באר שבע (3:1). במועדון מהמגזר חילקו את המשחק לשתי מחציות ולאחר מחצית ראשונה טובה שוב הגיע ירידה דרסטית במחצית השנייה וספיגת שלושה שערים. במועדון הביעו ביקורת חריפה מהקלות בה באר שבע כבשה הן את השער הראשון מכדור קרן והן את השער השני בטעות של הקפטן חאלד חלאיילה.

"אני מציע לשחקנים להתרכז ובמהרה כי אם לא, הם ימצאו את עצמם ביציע או מחוץ לקבוצה", אמר הבוקר גורם במועדון. גם המאמן פליקס נעים לא חסך בביקורת: "אפשר לעבוד על הכל באימונים וגם על הנעת הכדור של באר שבע אבל בקרנות במצב של אחד על אחד כאשר כל שחקן יודע את מי הוא צריך לשמור אז קשה לי לתקן".

הביקורת מופנית לחלוץ מוחמד כליבאת שלא שמר על מתן אוחיון והאחרון כבש את השוויון. נעים: "הוא לא היה ממושמע טקטית ולצערי בשער השני חלאיילה ניסה להחזיר כדור וזה קורה". במועדון גם לא אהבו את העובדה שבמחצית הראשונה סכנין הגיעה למספר מצבים ויכלה לכבוש יותר משער אחד. "זה קורה לנו בהרבה משחקים שאנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים ואם לא כובשים אז סופגים". המאמן גם סיכם את הסיבוב הראשון ואמר: "מבחינתי אני מסכם זאת באכזבה כי אני חושב שהיינו שווים עוד לפחות שלוש נקודות ואז היינו קרובים יותר לחלק העליון. אנחנו לא קבוצה של פלייאוף עליון ואני מסתכל אחורה בטבלה".

גם הפעם סכנין מסיימת את המשחק עם שחקנים פצועים ובראשם כובש השער עידן שמש. שמש מתח את השריר לקראת סיום המחצית הראשונה ולמרות שעלה למחצית השנייה אינו הצליח לשחק בה. החלוץ צפוי לעבור בדיקה מקיפה בימים הקרובים. גם שלומי אזולאי נפצע אבל נראה כי יהיה כשיר למשחק הבא מול הפועל עכו.

שחקני בני סכנין. חייבים להתעשת במהירות (מאור אלקסלסי)
שחקני בני סכנין. חייבים להתעשת במהירות (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי