גוסטבו בוקולי נשלח לחפש כישרונות צעירים בניגריה

מו אלאך צופה
מו אלאך צופה | דני מרון

כחלק ממערכת הסקאוטינג החדשה של המנהל הטכני מו אלאך יצא שחקן העבר לחמישה ימים לבאפריקה. היום יתקיים האימון הראשון של הצוות המקצועי רוב מאס ואיתי מרדכי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה צפויה להתחיל היום (שלישי) רשמית את העידן החדש, העידן שאחרי גיא לוזון. לראשונה יפגשו שחקני הקבוצה את צוות המאמנים החדש והזמני – ההולנדי רוב מאס ואיתי מרדכי. השניים צפויים לערוך שיחת היכרות עם השחקנים ולהתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה.

גם המנהל הטכני מו אלאך צפוי להיות נוכח באימון ולא מן הנמנע כי ייקח חלק בו במיוחד לאור העובדה כי הוא נמצא כבר כחודש ימים בקבוצה ומכיר את השחקנים הירוקים. אלאך גם יקבל החלטה מי יעמוד על הקווים במשחק, למרות שבחיפה ציינו הבוקר: "לא משנה מי זה יהיה, העיקר שהמשחק יהיה מהנה והתוצאה תהיה חיובית".

גם בקרב השחקנים ישנה היערכות מיוחדת וחלק מהם שלא שותפו דקות רבות לאחרונה מאמינים כי כעת עם הצוות החדש יכולים לזכות בהזדמנות נוספת. טרם ברור מצבם של הפצועים קלאוס וגיאורגי קוסטדינוב, אך במועדון מאמינים כי יהיו כשירים לקראת המשחק בשבת. אלאך עצמו ממשיך בחיפוש אחר מאמן קבוע שצפוי להיות זר וההחלטה צפויה להתקבל בשבועיים הקרובים. במועדון סיפרו כי טרם נסגרה רשימה מסודרת של מועמדים וקיימים שמות רבים וביניהם רוד ברוד, פרד רוטן ואלברט סטאובנברח, עליו אף דווח בהולנד כי הוא נמצא ברשימות של מכבי חיפה.

במקביל במועדון רוצים גם להתחזק ובונים לאחרונה מערכת סקאוטינג חדשה עליה אמון אלאך עצמו, שבנה מערכת סקאוטינג מוצלחת ומפותחת בוויטסה ההולנדית. כחלק ממערכת הסקאוטינג נשלח השבוע גוסטבו בוקולי למספר ימים לניגריה וביקר שם במספר אקדמיות מקומיות ואף עקב אחר מספר כישרונות צעירים. בניגריה ביקרו השבוע נציגים רבים מרחבי אירופה ופרט לבוקולי מי שעוד נכחו שם מישראל היו נציגים ממכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים. "אנחנו רוצים לבנות מערכת חדשה אותה מוביל אלאך ועבורו מדובר במשימה לא פחות חשובה משאר המשימות במועדון", אמרו בחיפה.

מו אלאך. בונה מערכת סקואטינג (דני מרון)
מו אלאך. בונה מערכת סקואטינג (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי