דראפיץ': נתניה זה הבית, אבל אם מועדון אחר יציע לי חוזה יהיה מו"מ

דראפיץ'
דראפיץ' | דני מרון

מאמן העולה החדשה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע (ראשון ב-20:00, שידור ישיר בספורט1): "גם יוקאנוביץ' הלך לפולהאם אחרי ששילמו עבורו". דני עמוס: "גם אם לא ננצח לא קרה כלום"

(גודל טקסט)

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, וההפסד בשבוע שעבר לבני יהודה, מכבי נתניה ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק ביום ראשון (20:30, ספורט1 HD) מול הפועל באר שבע, בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והשוער דני עמוס.

דראפיץ' פתח את דבריו: "אני חושב ששיחקנו טוב נגד בני יהודה. אנחנו צריכים להבין למה אנחנו סופגים שערים קלים כי אסור לספוג את השערים האלה. יש לנו רגעים שאנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים. כל הזמן שואלים למה אנחנו לא מסתגרים אחרי שאנחנו מובילים 0:1, אבל אנחנו רוצים לתת תחושה טובה לאוהדים ויש לנו סגנון שהוא מסוכן. אנחנו כל הזמן רוצים לטפל בבעיות ההגנתיות, אבל לא לשנות סגנון ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

סיכום הסיבוב הראשון: "אם מישהו היה אומר לי שאני אסיים את הסיבוב במקום החמישי, הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. רצינו להיות עם 2-3 נקודות יותר וזה קצת כואב, אבל אין ספק שאנחנו במקום בו אנחנו רוצים להיות".

דראפיץ'
דראפיץ'. חוזה לא מבטיח כלום (עדי אבישי)

על פציעתו של עלי מוחמד: "בתקופות האלה אתה מגלה שחקנים אחרים. גם בבית"ר גילינו בצורה הזאת את דוד קלטינס. כששחקן חשוב נפצע, אז העולם יכול להיפתח".

על עתידו: "אמרו לי שאם חתמתי חוזה לכמה שנים במכבי נתניה, סגרתי את הדלת למועדונים גדולים. אני אמרתי שאם מאמן היום חותם ל-3-4 שנים, הוא עדיין יכול ללכת אם תבוא הצעה מקבוצה גדולה. גם סלאבישה יוקאנוביץ' הלך לפולהאם אחרי שהאנגלים שילמו עבורו למכבי. אני שמח שחתמתי במכבי נתניה ויודע שזה הבית שלי, אבל אם יבוא מועדון שירצה אותי וירצה לשלם כסף ואייל סגל יסכים, אז הוא ימכור אותי. אם תהיה הצעה, יכול להיות מו"מ".

עמוס הוסיף: "אני מספיק מבוגר ובעל נסיון כדי להבין שגם אם יש טעויות (הטעות מול בני יהודה בגול הראשון), זה קורה וזה חלק מהמשחק. יש לנו משחק מאוד התקפי ולפעמים אתה נשאר לבד מאחור, אבל זה לא אמור להשפיע. אנחנו צריכים להגיע למשחק, להמשיך ביכולת טובה ולצאת עם הנקודות".

עמוס נגד בני יהודה
עמוס נגד בני יהודה. שום משחק בודד לא יכול לשנות עונה (אודי ציטיאט)

על היריבה: "הפועל ב"ש קבוצה מאוד טובה, כנראה הכי טובה בליגה. היא גם בכושר טוב, אבל אנחנו משחקים כדורגל כדי לבוא למשחקים הללו, לתת שואו וליהנות ואין לנו מה לפחד. היינו במקומות האלה ובמצבים האלה ואנחנו יודעים שאפשר לנצח. יש לנו סגל מספיק טוב ורחב. נגיע מוכנים והם יגיעו מוכנים ונקווה למשחק טוב".

על משחק ההגנה: "אני מאוד סומך על השחקנים ואוהב אותם, יש לנו חיבור טוב. לפעמים יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. התחלנו ממש טוב וכרגע מבחוץ זה נראה פחות טוב. אנחנו עובדים על שיפור הדברים ומבחינתי הם חברים שאני סומך עליהם".


על חשיבות המשחק:
"אני לא חושב שמשחק אחד יכול לבוא ולשנות לנו את העונה. אנחנו עושים עונה מאוד טובה וצריך להיות ריאליים ולהבין שהכל בסדר. אם ננצח נעוף קדימה ואם לא, לא קרה כלום".

הסיבוב הקודם בטרנר
הסיבוב הקודם בטרנר. האלופה תבוא לנקום על התיקו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי