סכנין השעתה את אברהם פאס, מעמדו של נעים מעורער

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

קרע בין השחקנים למאמן: "הזהיר אותנו כאילו הם מקום ראשון. ההאשמות שלו וההכנות היו מוזרות". הבלם הושעה מהקבוצה ללא סיבה ברורה. קניקובסקי: "היו יומיים קשים אחרי ק"ש"

(גודל טקסט)
לחץ גדול בקרב אנשי בני סכנין לקראת המפגש מחר (שבת, 18:00) מול האחרונה בטבלה הפועל עכו. במועדון מאוכזבים משני ההפסדים ברציפות ובעיקר מיכולת הקבוצה והפסד בשבת עלול לגרום לזעזוע רציני במועדון. "אין ספק שישנה אכזבה קשה מהסיבוב הראשון כי הציפיות היו הרבה יותר גבוהות. הקבוצה חייבת להתחיל את הסיבוב השני הרבה יותר טוב, הן מבחינת התוצאות והן מבחינת היכולת והפסד בעכו, וכנראה לא יהיה מנוס מזעזוע" אמר גורם בסכנין.


דרמה גדולה התרחשה באימון הבוקר של סכנין. הבלם הוותיק אברהם פאס לא הורשה להתאמן, והושעה מהקבוצה עד להודעה החדשה. במועדון אישרו את ההשעיה אך טרם גילו את הסיבה לכך. השחקנים שהיו עדים לאירוע סיפרו כי בתחילת האסיפה פנה נעים לפאס והודיע לו כי הוא מושעה. פאס שאל אותו לגבי הסיבה להשעייה ונעים ענה לו: "אגיד לך את הסיבה ביום ראשון". הבלם שהיה בהלם מההחלטה ניסה לשוחח עם ראשי המועדון אך גם אלה סירבו לציין את הסיבה האמיתית להחלטה. "מדובר בהחלטה מוזרה מול שחקן שנתן מעל ומעבר למועדון הזה בשנים האחרונות" אמר אחד השחקנים. ראוי לציין כי זו לא פעם ראשונה שפאס מושעה כאשר גם במהלך העונה שעברה התעמת עם המאמן דאז יוסי אבוקסיס ולאחר שהתנצל חזר לאימונים. כך או כך, הבלם עלאא אבו סלאח יחליפו בהרכב. 


 



מבחינה מקצועית הופתעו השחקנים כאשר המאמן פליקס נעים החליט לתרגל שיטה של שלושה בלמים נגד הקבוצה החלשה בליגה. נעים אסף אתמול את השחקנים והזהיר אותם מההתקפות המהירות של עכו. בקרב השחקנים סיפרו על שיטה 'פחדנית' מצד המאמן לקראת המשחק. "הוא הפתיע אותנו. פליקס הזהיר אותנו מעכו כאילו הם במקום הראשון. זה היה הזוי ובכלל ההאשמות שלו נגד השחקנים בשבוע שעבר וההכנות השבוע היו מוזרות" אמר הבוקר שחקן בקבוצה.



ייעדר בגלל צהובים. חאלד חלאילה (עדי אבישי)


נעים מתכנן להציב אותה הגנה כמו מול באר שבע ולמעשה לבצע שינוי אחד במרכז השדה כאשר במקומו של חאלד חלאיילה המוצהב יפתח סגס תאמבי. בהתקפה ימשיכו פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ועידן שמש.


קניקובסקי: "אלדד יודע לחבר אותנו כל פעם מחדש"

שבוע לא פשוט עבר על הפועל עכו שהובסה במחזור הקודם על ידי עירוני קריית שמונה בתוצאה 4:0. בעכו ניסו במהלך כל השבוע להחזיר את הביטחון לשחקנים כאשר המאמן, אלדד שביט, אף ערך מספר אסיפות ואמר: "אנחנו צריכים להיות עכשיו מאוחדים. זה לא יעזור לנו לחשוב אחורה, אלא אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהיראות הרבה יותר".


בעכו מסמנים את המשחק כרגע משמעותי לקראת המשך הדרך ושם מקווים כי ניצחון במשחק הראשון של הסיבוב השני יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "אנחנו קבוצה מספיק טובה בכדי לנצח את סכנין ובבית שלנו אנחנו צריכים להוציא כמה שיותר נקודות" אמרו בעכו.



אלדד שביט. פוגש את האקסית (דני מרון) 


הסיפור הפיקנטי של המשחק יהיה המפגש הראשון של שביט מול סכנין שם הוא פתח את העונה כעוזר מאמן. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן אינו צפוי לערוך שינויים בהרכב מהמשחקים האחרונים והדאגה היחידה בקבוצה היא הפציעה של המגן גל שיש שנפצע באחד האימונים אך בעכו מאמינים כי שיש יהיה כשיר.


הקשר, גבי קניקובסקי, אמר לקראת המשחק: "היו לנו יומיים קשים אחרי המשחק מול קריית שמונה, אבל אלדד שביט יודע לחבר אותנו כל פעם מחדש. אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות חדשות ולחזור להראות את היכולת הטובה שלנו. זה משחק חשוב עבורנו והניצחון יכול לעזור לנו".


הרכב משוער הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש (עבדי פרחאת), מחמדו סיסוקו, עמית ביטון, ינון אליהו, ברונו איבה (דילן דמראווי), לוטם זינו, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי, פיטר אוניקאצי ובן אז'ובל.


הרכב משוער סכנין: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, עלאא אבו סלאח, מרון גנטוס, וונדרסון, אייהב גנאיים, סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ועידן שמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי