גלאופילו האסלביינק נחת בישראל, ייבחן בקריית שמונה

גלאופילו האסלביינק
גלאופילו האסלביינק | ספורט1

פרסום ראשון: החלוץ בן ה-18, שנחשב לאחד מכוכבי העתיד של סורינאם, הגיע ארצה וינסה להרשים את חיים סילבס ולזכות בחוזה. מתוכנן להשתלב תחילה בקבוצת הנוער

(גודל טקסט)

מועד ההעברות בליגת העל יתחיל בעוד פחות מחודש ימים, אבל בעירוני קריית שמונה חושבים דווקא על העתיד הרחוק וכבר מחר צפוי להתייצב למבחנים חלוץ סורינאמי בשם גלאופילו האסלביינק.

החלוץ בן ה-18 נבחר בשנתיים האחרונות לשחקן הטוב ביותר בגילו בסורינאם, שיחק בליגה המקומית והיה מבוקש בקיץ האחרון באייאקס, אך למרות שהרשים את הצוות המקצועי, במועדון ההולנדי החליטו שלא להחתימו. האסלביינק הצעיר אף שיחק בנבחרת סורינאם פעם אחת, באפריל 2015 כשהיה בן 16 בלבד, וגרר התעניינות גם מקבוצת הפאר ההולנדית פיינורד לאחר מכן.

התפנית הגיעה לאחר שסוכן השחקנים עמית קופלמן, שנמצא עם קריית שמונה ביחסים נהדרים ואף הביא הקיץ את נייג'ל האסלביינק, היה זה שהמליץ גם על החלוץ הסורינאמי הצעיר. בקריית שמונה צפו בביצועיו של האסלביינק הצעיר והחליטו להנחיתו למספר ימי התרשמות. בקריית שמונה סיפרו כי העונה צפוי להצטרף החלוץ לקבוצת הנוער במטרה להכשירו לסגל קבוצת הבוגרים כבר בעונה הבאה, במידה שירשים.


האסלביינק הצעיר. ינסה להרשים את סילבס ולזכות בחוזה

ביום ראשון הקרוב תארח עירוני קריית שמונה את הפועל רעננה (19:00), למשחק השני בו יפגוש המאמן חיים סילבס את האקסית הפועל רעננה. כזכור במחזור פתיחת העונה נפרדו השתיים ב-0:0 ובתחילת השבוע המקומיים ינסו לרשום ניצחון ליגה שני רצוף אחרי 0:4 על עכו במחזור האחרון. רעננה מנגד ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים, אחרי 0:0 מול מכבי פ"ת ו-3:2 לבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי