קורהוט: "תמיד רע לאבד תואר ליריבה שלנו". וואקמה לא יפתח

מיהאי קורהוט
מיהאי קורהוט | אריאל שלום

מגן הפועל באר שבע התראיין בהונגריה והתייחס גם לקמפיין האירופי: "מאוכזבים. האוהדים ציפו מאיתנו להשוות את ההישג מהעונה שעברה". אוגו צייץ: "יודע שאכזבתי את האוהדים, מבטיח לפצות". החלוץ הניגרי יקבל מנוחה

(גודל טקסט)
"אני שונא להפסיד. נכון שגביע הטוטו הוא הגביע השני בחשיבותו בישראל, אבל תמיד רע לאבד תואר שזכינו בו בעונה שעברה, במיוחד ליריבה הגדולה שלנו", כך התייחס מגן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט להפסד בגמר גביע הטוטו למכבי תל אביב בראיון שהעניק בהונגריה.


הקמפיין האירופי: "הייתה תחושה אחרי ההדחה מליגת האלופות והמעבר לליגה האירופית. יחד עם זאת, היו לנו זיכרונות נעימים מהעונה שעברה. אי אפשר להכחיש את זה, אנחנו מאוכזבים מהקמפיין הנוכחי. האוהדים ציפו מאיתנו להשוות את ההישג מהעונה שעברה. רצינו מאוד להיות עכשיו בשלב הנוקאאוט".



הארכת החוזה עד 2021:
"החוזה המקורי שלי היה עד 2020 והיה חשוב לי להתחייב לשנה נוספת. זה מראה על אמון הדדי. אני שמח שהמועדון בונה עליי ואוהב את החיים בישראל עם המשפחה שלי. אם ירצו אותי, אני מוכן לנהל מו"מ ולהאריך עוד פעם את החוזה".



קורהוט. אוהב את באר שבע (אינסטגרם)


החיים בישראל: "אנחנו אוהבים את העיר באר שבע ואת התרבות. אנשים עזרו לי להתאקלם מהרגע הראשון. אשתי כבר מדברת עברית ואני לומד בדרך הקשה. החברים לקבוצה צוחקים עליי כשאני מדבר עברית, אבל אנחנו מסתדרים טוב באנגלית".


בתוך כך, קשר הקבוצה ג'ון אוגו התנצל בחשבון הטוויטר שלו בפני אוהדי הקבוצה על ההפסד בגבר גביע הטוטו: "אני יודע שבמובנים מסויימים אכזבתי את האוהדים עם היכולת שלי אמש, אבל אני מבטיח לפצות אותם שוב. אני לא אדם שבור, ומוכן לעשות את זה שוב!"


טוני וואקמה לא צפוי לשחק נגד מכבי נתניה, כדי לאפשר לחלוץ הניגרי לנוח. וואקמה אמור לשוב להרכב במשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא.


הרכב משוער: דודו גורש (גיא חיימוב); בן ביטון, לואי טאהא (עאבד אלחמיד), מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה, בן שהר.

I know in some ways ,I have let my fans down with my performance like that of last night but I promise to make it up again. I'm not a Broken man.I'm ready to go again!! pic.twitter.com/ZWOfofRhI6

— John Ogu (@ogujohnugo) December 15, 201

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי