שרון מימר מאשים: המאמנים הם כלי ניגוח עבור האוהדים

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה התייחס לקריאות ('תתפטר') בסיום ה-1:1 מול אשדוד: "זו התרבות בכדורגל הישראלי", במועדון גיבו: "הוא לא אשם בהחמצות של השחקנים". תורג'מן: "הוכחנו אופי והיינו נחושים, הנקודות יגיעו"

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל יצא היום (שבת) לדרך, כשמכבי פתח תקווה סיימה ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד. המלאבסים אומנם קטעו את בצורת ההבקעות שלהם בליגה, אך פספסו הזדמנות להיצמד לחלק העליון בזכות רשימת החמצות מאכזבת. אוהדי המלאבסים זעמו על האכזבה וקראו לשרון מימר להתפטר. אצל המלאבסים בחרו לגבות את המאמן ואמרו: "מעמדו של שרון יציב, הוא לא אשם בהחמצות של השחקנים". לעומתו, עמיר תורג'מן יכול להיות מרוצה מהנקודה השמינית של קבוצתו העונה. אשדוד לא הרשימה, אך שער של דין דוד מנע ממנה הפסד תשיעי העונה.

אצל האורחת, עמיר תורג'מן הסביר: "בשלושת המשחקים האחרונים הוכחנו אופי, לא שיחקנו כדורגל ברמה גבוהה מאוד, אבל היינו נחושים. הגענו להזדמנויות במחצית השנייה, וגם הבקענו. אנחנו יודעים שגם הניצחונות יגיעו, זה לא מספיק כרגע, וזה יגיע. ההבדלים בין המחציות קשורים לנחישות. מכבי פתח תקווה החמיצו הזדמנויות טובות, היה לנו גם קצת מזל. אני מרוצה מהשחקנים שלי".

על דין דוד: "אני כל הזמן מסביר לשחקנים שלי שלא חשוב מי פותח, אלא מה מביאים למגרש. כל מי שנכנס היום הביא רוח חיובית. הם עזרו לנו מאוד, אני מרוצה ממה שקרה היום. חשוב שנדע לשמור על שער נקי כדי להתקדם".


שער ענק. סומא (עדי אבישי) 

מימר המאוכזב סיפר: "העייפות נתנה את אותותייה, אבל היא לא העניין כאן, אלא ניצול מצבים. אנחנו הבקענו שער אחד והחמצנו הרבה מצבים, אשדוד הבקיעה ממצב אחד. החלוצים שלי עובדים קשה כדי להגיע למצבים, והם צריכים להיות מרוכזים. אנחנו צריכים לעוף קדימה, וזה יקרה רק אם נהיה מרוכזים. חשוב שנעבוד קשה, ונהיה מרוכזים יותר מול השער. לצערי, המאמנים הם כלי ניגוח עבור הצופים. זו התרבות של הכדורגל הישראלי". 

מנור סולומון, שהתגייס השבוע לצה"ל, הוסיף: "היה לי שבוע לא קל. התגייסתי ביום שלישי, לא הייתה לי הכנה אידאלית. אני לא מרוצה מהיכולת שהצגתי היום, לא היה לי משחק טוב ואני ממשיך קדימה. אני מסכים שפתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד, הבקענו שער אחד, אבל לא הבקענו את השני. מי שלא מבקיע, סופג". 


נקודה יקרה. דוד והחברים (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי