עכו תפנה לאיגוד השופטים? "ספק אם לקבוצה אחרת היו שורקים"

לוטם זינו הפועל עכו
לוטם זינו הפועל עכו | ערן לוף

זעם במועדון על ההפסד לסכנין, כשאת המשחק הכריעה שריקה מפוקפקת. אוהדים התעמתו עם שחקנים בסיום, מוליץ' הודח מההרכב מסיבה לא מקצועית

(גודל טקסט)

אווירה קשה בקרב אנשי הפועל עכו לאחר ההפסד לבני סכנין. במועדון זועמים על ההחלטה המפוקפקת לשרוק פנדל בדקה התשעים וטוענים: "לא היה פנדל. פשוט בושה לשרוק כזה פנדל בדקה קריטית. מעניין אם לקבוצה הייתה בכירה היו שורקים".

בשל כך שוקלים בעכו לשלוח מכתב חריף לאיגוד השופטים, אולם מבינים כי הנקודות לא ישובו בכל אופן ואף מודעים לכך שהיכולת לא מספיק טובה ושעליהם להתחזק כדי לנסות ולשרוד בליגת העל, הן בגזרת הישראלים והן בגזרת הזרים כאשר כבר השבוע ינחת נבחן ברזילאי נוסף כדי לנסות להרשים ולזכות בחוזה בינואר. 

במועדון אמרו כי יהיה קושי להתחזק בישראלים בכירים ולכן הכוונה לפגוע בגזרת הזרים. "אין לנו שום עומק בספסל ואם בסכנין מכניסים את זגורי וג'אבר עטאא, אז לנו אין כלום", אמרו בעכו. בסיום המשחק שוב התעמתו חלק מהאוהדים עם שחקני הקבוצה. "אין לכם כבוד אם אתם סופגים שערים בשש דקות האחרונות. תביא את הלב למגרש", צעקו האוהדים.


מוליץ'. הודח במפתיע מהסגל ועשוי לעזוב (דני מרון)

בנוסף גם הזרים שנמצאים ככל הנראה ישוחררו בקרוב וביניהם החלוץ פייסל מוליץ'. לאחרונה התבקש החלוץ לקצץ בשכרו בכדי להישאר בקבוצה, סירב ובאופן מפתיע הודח מהסגל לקראת המשחק מול סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי