צעירי חזר לאימונים, מימר לא מתכנן מהפכה בינואר

לירוי צעירי
לירוי צעירי | לירון מולדובן

קשר מכבי פ"ת שלא שיחק מאז הניצחון מול עכו יהיה בסגל למשחק מול הפועל חיפה. המאמן: "בודקים ומנסים למצוא שחקנים שישדרגו אותנו, אבל לא נהפוך את הסגל"

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי פ"ת: הקשר לירוי צעירי חזר לאימונים לראשונה מזה כשלושה שבועות וצפוי להיות בסגל למשחק ביום שבת מול הפועל חיפה. המאמן שרון מימר יצטרך להחליט אם צעירי, שסבל ממתיחה ברצועה בכף הרגל והוחלף בשלב מוקדם במשחק הניצחון על הפועל עכו יחזור ישירות להרכב או ישתלב בהדרגה.


אמש, ערכה הקבוצה הדלקת נרות במתחם האימונים של הקבוצה עם נציגות קטנה של כמה אוהדים, כאשר מי שהיה אחראי על הברכות הוא יוסי זוארץ, אביו של שינו, אחד משני האנשים החזקים במועדון.



המאמן, שרון מימר התראיין אתמול בתוכנית הספורט של 103 ודיבר בין היתר על האכזבה מהמשחק מול מ.ס אשדוד: "באנו טוב למשחק וייצרנו מספיק מצבים כדי לנצח, אבל היה חסר לנו את הגרוש ללירה, לנצל את המצבים שהגענו אליהם. הגענו ל-6-7 מצבים, שלפחות שלושה היינו צריכים לכבוש כי אלו לא היו מצבים קשים".


"אני לא בא להאשים מישהו, אבל זה שם המשחק. אם לא תנצל מצבים, תלך הביתה מאוכזב. לא הייתי מזלזל באשדוד כי גם מכבי ת"א וגם הפועל חיפה , ששיחקו נגדם שני מחזורים לפני כן לא הצליחו לנצח אותם. אני חושב שעשינו משחק טוב ושמרנו את אשדוד על מינימום של מצבים אבל כמו שאומרים: "לא כבשת, ספגת".


על המצב של מכבי פ"ת ביחס לשאר הקבוצות: "אני חושב שבסופו של דבר זה עניין של מומנטומים. לפני חמישה מחזורים דיברו על בני יהודה כקבוצת תחתית והם הצליחו לייצר ארבעה ניצחונות והם היום בפלייאוף העליון. אנחנו לא מצליחים לייצר את המומנטום הזה אבל עדיין לא אבדה תקוותנו".



עדיין מאמין בסגל שלו וחושב שאפשר להוציא ממנו יותר. שרון מימר (עדי אבישי)


"אני לא חושב שאנחנו פחות טובים מקבוצות שלפנינו, פשוט הם ניצחו את הניצחונות שלהם וברחו קדימה וקיבלו ביטחון ואנחנו לא הצלחנו לחבר 2-3 ניצחונות כדי לשחק עם יותר ביטחון. אם נעשה את זה, נתקרב לאיזור הפלייאוף העליון, ואם לא נצליח נדשדש ונישאר במקום בו אנחנו נמצאים. אם לא ניצחנו את אשדוד, את הנקודות נצטרך להביא במקום אחר. אם ננצח את הפועל חיפה, אז נחזיר את הנקודות שפיספסנו".


על חלון ההעברות בינואר: "אנחנו כבר תקופה בודקים שחקנים ומנסים למצוא כאלה שישדרגו אותנו. לא יהיה פה מהפך גדול ואנחנו לא נהפוך את הסגל. רוב הסגל פה הוא טוב וגם עם הסגל הזה אנחנו יכולים לעשות יותר טוב, אנחנו רק נתקן נקודתית איפה שנצטרך".


בתוך כך, חאבייר תומא, בלם הקבוצה בעבר, חוייב לשלם פיצויים לסוכן השחקנים אדם קידן. כזכור, בינואר 2015 חתם הבלם הצרפתי במכבי פתח תקווה והפרשה החלה כאשר קידן יצר קשר עם השחקן ועניין אותו להגיע לקבוצה. תומא קישר בין קידן לבין סוכנו הצרפתי, שהעניק זכות בלעדית לנהל עבורו את המו"מ ולאחר עבודה רבה, שבסיומה קידן הגיש את הצעתה של מכבי פתח תקוה, בחר השחקן, ברגע האמת, להעביר את ההצעה לטיפולו של עו"ד שחר גרינברג שהחתים את השחקן על חוזה במכבי פתח תקוה מאחורי גבו של קידן. לאחר שנתיים של דיונים, קבע הבורר טל לביא פסיקה חד צדדית נגד תומא.


למעשה מדובר בתקדים לפיו גם ייפוי כח ששחקן מעניק דרך סוכן לסוכן אחר מהווה ייצוג ישיר לכל דבר. נקבע כי תומא יצטרך לשלם מעל 30 אלף שקלים תוך 30 ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי