זיקרי מהפועל כפ"ס מועמד להפועל חיפה, ממן לא סובל מקרע

רועי זיקרי
רועי זיקרי | דני מרון

בקבוצה מהכרמל מתכוונים לחזק את החלק ההתקפי כבר בשבוע הקרוב, מלך שערי הליגה הלאומית ברשימות. גם שמם של עאבד (מחזיק בהצעות מהליגה הטורקית) ואינברום עלה. המועדון הודיע שהקפטן נבדק וסובל ממתיחה חזקה

(גודל טקסט)

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ והמאמן ניר קלינגר העמידו לעצמם למטרה להתחזק כבר בשבוע הקרוב בשני שחקנים לפחות, בעמדת הקשר האחורי ושחקן התקפה. הקשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי ערך הבוקר (שלישי) את האימון הראשון שלו בקבוצה ויישאר מספר ימים כדי להרשים את הצוות המקצועי ואם אכן זה יקרה השחקן צפוי לחתום באופן מיידי.

בקבוצה ממשיכים את ההכנות לקראת המשחק בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) מול מכבי פתח תקווה כאשר הקבוצה תחסר את ראדו גנסארי המוצהב וכנראה שגם אתחנן ממן שנפצע במשחק האחרון מול הפועל אשקלון. לאחר צילום אולטרסאונד שערך הקפטן, הודיע המועדון שממן לא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, אלא ממתיחה חזקה. "ממן יעבור טיפולים אינטנסיביים אצל הצוות הרפואי של המועדון והוא בספק למשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה", נמסר מהקבוצה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר שחקן התקפה שיחזק את החלק הקדמי. לאחרונה עלו שמות רבים כמועמדים להצטרף. בין השאר עלו שמם של אור אינברום שאינו זוכה לדקות מרובות במאריבור הסלובנית ולא מן הנמנע כי יבחר לחזור לישראל כבר במועד ההעברות הקרוב. גם שמו של חלוץ עירוני קריית שמונה אחמד עאבד עלה, אך בסביבתו של החלוץ ציינו כי הוא מעוניין לעבור לאירופה וכבר מחזיק במספר הצעות מהליגה הטורקית ואף אחד מהפועל חיפה טרם דיבר עם השחקן או נציגו בנושא.

רועי זיקרי. מהלאומית לליגת העל? (דני מרון)
רועי זיקרי. מהלאומית לליגת העל? (דני מרון)


שם נוסף שעלה לאחרונה הוא החלוץ של הפועל כפר סבא רועי זיקרי. זיקרי הוא מלך שערי הליגה הלאומית ונחשב לחלוץ הטוב ביותר בליגה השנייה. חוזהו של זיקרי מסתיים בקיץ הקרוב ולכן השחקן יכול לנהל משא ומתן כבר בחודש ינואר, ובכפר סבא ציינו כי אם אכן תגיע הצעה רצינית עבור החלוץ מליגת העל, הם לא מתכוונים לעמוד בדרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי