ברסקי: לא חושב שיש לנו שחיקה, אלא קבוצות למדו אותנו

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | צילום: ערן לוף

הפועל חיפה תארח בשבת (18:15, ספורט4) את מכבי פ"ת ללא ממן וגינסארי אבל הקשר לא מודאג: "יש מספיק שחקנים שיעשו את העבודה". מימר על סיפסולו המתמשך של ניניס: "רק מי שמגיע לשחק, משחק"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) למגרש הביתי שלה ותרצה לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי פתח תקווה לאחר שתי תוצאות תיקו מול אשדוד ואשקלון. בקבוצה רוצים להישאר צמודים לחבורת הצמרת ובעיקר רוצים להבטיח מוקדם ככל שניתן את המקום בפלייאוף העליון. הפועל חיפה תגיע למשחק ללא הקפטן חנן ממן שנפצע מול אשקלון וייעדר משני המשחקים הקרובים וגם ללא ראדו גינסארי המוצהב.

מקסים פלקושצ'נקו צפוי להחליף את ממן בחלק ההתקפי ואילו בקישור מתלבט המאמן ניר קלינגר בין לירן סרדל לבין גל אראל. גם הישאם כיוואן תורגל לסירוגין בהרכב הראשון, אך בכל זאת נראה כי יפתח על הספסל. בשל ההיעדרות של ממן וגנסארי נראה כי אחריות גדולה יותר תהיה על הקשר רוסלן ברסקי שנמצא בעונה מצוינת ובחיפה מצפים כי יעזור יותר בכיבוש השערים. ברסקי התייחס לשתי תוצאות התיקו האחרונות של הקבוצה ואמר: "אני לא חושב שזה נוצר משחיקה ואני דווקא חושב שאנחנו הולכים ומשתפרים. היו לנו משחקים לא קלים וקבוצות למדו וזאת תקופה חשובה ונמשיך להשתפר". ברסקי התייחס לשילובו במועדון מהכרמל: "אין ספק שכיף לי בהפועל וקיבלו אותי כאן בחום ואהבה".

לגבי החזרה בעונה הבאה למכבי תל אביב: "אני שחקן הפועל חיפה ומתרכז בעבודה שלי ולא חושב על מכבי תל אביב. אני רוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר ואין סיבה שנמנף את ההצלחה של העונה גם בעונה הבאה בהפועל חיפה".


מוכן לאתגר. ברסקי (ערן לוף) 

לקראת שבת: "יש לנו שחקנים משמעותיים שחסרים אבל יש לנו שחקנים טובים על הספסל שישלימו את החסר וייעשו את העבודה בשבת".

לגבי הליגה של העונה: "הליגה מאוד שוויונית ואני לא רואה קבוצה שהיא ברמה מעל הליגה ואנחנו צריכים לנצל את זה העונה. אין לי הסבר לזה ואני חושב שהקבוצות מתחזקות ומביאות שחקנים בכדי להתמודד בצמרת העונה".

בנושא אחר, הקשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי יעזוב היום את ישראל בשל חתונת אחותו ובהפועל חיפה צפויים לקבל החלטה סופית לגביו עד יום שני כאשר ההערכה כי השחקן יחתום בקבוצה.

ארבייטמן ואבידור ימשיכו בחוד, מרסיאל צפוי לפתוח
הבלם  ז'והאן מרסיאל שהיה בספק ערך אמש (חמישי)  אימון כמעט מלא וצפוי לפתוח בחוץ מול הפועל חיפה. אם הצרפתי לא יעלה ב-11 עידן אדהנני ועומר דנינו, שצפוי לחזור לסגל, כבר נמצאים בכוננות. לירוי צעירי יחזור לסגל לראשונה מאז שנפצע והוחלף מול הפועל עכו וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל. המאמן שרון מימר צפוי לפתוח עם אותו הרכב שסיים בתיקו מול אשדוד, מה שאומר ששלומי ארבייטמן ויובל אבידור צפויים להמשיך לשחק בצוותא בחוד ההתקפה.

"כל משחק בשלבים האלה של העונה יכול לסמן את העתיד, איפה נמוקם בטבלה ומה תהיה המטרה", אמר מימר במסע"ת לקראת המשחק, "מאוד רצינו לנצח בשבוע שעבר ולהיצמד לחלק העליון, אבל לצערי לא הצלחנו. נצטרך להביא את הנקודות במקומות אחרים. יש לנו את היכולות ליצור רצף ובארבעת המשחקים האחרונים ייצבנו את הקבוצה והיינו חזקים בהגנה. עם טיפה ריכוז בהתקפה היינו מייצרים רצף כי החמצנו הרבה".

על היריבה: "הפועל חיפה אמנם לא רגילה להיות איפה שהיא נמצאת אבל היא הרוויחה את זה ביושר ועושה עונה טובה. התקבצה שם קבוצה חזקה עם שחקנים טובי שבעונת שיא ואין ספק שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה ולא סתם הם במקום השני. אנחנו נבוא וניתן פייט טוב".

על סוטיריס ניניס שראה רק 18 דקות בחודש האחרון: "כששחקן נמצא על המגרש הוא צריך להוכיח שהוא מספיק טוב לעזור לקבוצה ולא לי. יש עוד שחקנים שפעם משחקים ופעם לא. אני יודע שזה נעים לבוא ולהתעסק בניניס. אני רק יכול לומר שכל שחקן שיגיע לו, ישחק".


ארבייטמן. שם את האהבה בצד ובא במטרה לנצח (ערן לוף)

שלומי ארבייטמן דנכח גם הוא במסע"ת ודיבר על האקסית: "היו לי שם עונה וחצי טובות. הפועל חיפה עושה השנה עונה יוצאת מן הכלל ויהיה מרגש לפגוש אותם. יש לי שם מלא חברים, אבל אני שם את האהבה בצד ובא במטרה לנצח".

על הסיכויים לפלייאוף העליון: "אנחנו עדיין חושבים על הפלייאוף העליון ויש לנו קבוצה טובה עם יכולות. במשחק האחרון סבלנו מחוסר מזל עם הרבה החמצות ואני בטוח שאם נבוא מוכנים אין סיבה שלא ננצח. ברגע שננצח את המשחק שאנחנו כל כך מחכים לו, אין לי ספק שנעשה רצף של נצחונות".

על ההחמצות: "ייצבנו קודם כל את ההגנה ואמרתי לכולם שאם אחד החלוצים ייתן את הגול הקטן והחשוב הזה תהיה לזה המשכיות".

על אילן בכר: "לי הוא עוזר. אני בטוח שהוא מדבר עם הרבה שחקנים ועוזר לכולם. אנחנו צריכים אותו".

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל (עידן אדנני, עומר דנינו), תומאש סיבוק, רישאר סומא, רומריו פירס, יניב בריק, מנור סולומון, לידור כהן, שלומי ארבייטמן ויובל אבידור.

 
הפועל חיפה:
ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, גל אראל (לירן סרדל), ראסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי