דודו יסדר? בן רייכרט מועמד להצטרף להפועל עכו

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

נועלת הטבלה נואשת לחיזוק וסומכת על סוכן השחקנים שישכנע את הקשר להגיע לחצי שנת השאלה. זעם על משחק ההגנה: "שחקנים לא נלחמו". המנכ"ל ינסה לפייס את האוהדים

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל עכו לאחר התבוסה ביתית 3:0 למכבי נתניה. בעכו זועמים בעיקר על משחק ההגנה שהיה נרפה ברוב הדקות ואיפשר לנתניה לכבוש שלושה שערים קלים מדי. "משחק ההגנה שלנו היה נרפה. אם אנחנו סופגים שערים קלים, זה אומר שהשחקנים בכלל לא נלחמו וזה חד משמעית לא מקובל עלינו", אמר גורם במועדון. בעכו מבינים כי הקבוצה חייבת להתחזק משמעותית בחודש ינואר הן בגזרת השחקנים הישראלים והן בגזרת השחקנים הזרים.

השם החם ביותר מבחינת המועדון הוא הקשר בן רייכרט. הקשר חתם הקיץ בקבוצת זולטה וארחם הבלגית, אך לא משחק שם ולכן במועדון הצפוני מקווים כי יסכים להגיע לחצי עונת השאלה. מי שאמור לשכנע את רייכרט לחזור לישראל הוא סוכנו דודו דהאן. "רייכרט יכול להיות מאוד חשוב לנו במרכז השדה ומכיוון שגם ככה השוק הישראלי לא משמעותי, נעשה הכול כדי להביא אותו", אמרו הבוקר בעכו.

בנוסף בקבוצה מתכוונים לבצע מספר שינויים בגזרת השחקנים הזרים ולא מן הנמנע כי חלק מהם ישמעו על שחרורם כבר בשבוע הקרוב. בין השאר נראה כי גם סאם אלישע וגם פייסל מוליץ' לא ימשיכו עם הקבוצה מעבר לחודש ינואר. בעכו מקווים להנחית שוב מספר מועמדים השבוע בכדי לבחון מי מהם יוכל להצטרף לקבוצה כבר במועד ההעברות הקרוב.

רייכרט
רייכרט. יחזור ארצה? (זולטה וארחם)

אם לא די בצרות של הקבוצה בתוך המגרש, גם אוהדי הקבוצה הביעו שוב את זעמם ביציעים כאשר צעקו כנגד ההנהלה והשחקנים. מנכ"ל הקבוצה יניב משולם מתכוון לכנס את חלק מראשי חוג האוהדים כבר השבוע בכדי לנסות ולהרגיע את הרוחות. משולם: "תפקידם של האוהדים לעודד ולקלל וזה לגיטימי. אבל לא מקובל עליי שיהיו הכפשות אישיות ואני מתכוון לשוחח עם האוהדים בנושא. כבר שוחחתי עם חלק מהאוהדים בשבוע שעבר ולפני שבועיים ואנסה לטפל בנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי