בוזגלו מירר בבכי בחדר ההלבשה: קרעתי שוב את הרצועה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר נפגע כבר בדקה ה-1, המשיך לשחק עד הדקה ה-32 ויצא כשהוא שבור. בוזגלו האב: "בושה וחרפה. הקהל שר 'בוזגלו מת' אחרי כל מה שעשה בשבילם, אדאג שתהיה קללת בוזגלו על ב"ש". הרופא ניסה להרגיע. הפרטים מהדרמה

(גודל טקסט)

"אני מרגיש שקרעתי שוב את הרצועה הצולבת", כך כשהוא ממרר בבכי אמר הערב (שני) מאור בוזגלו לסובבים אותו בחדר ההלבשה של מכבי חיפה, כשברכו הימנית מכוסה בקרח ולצדו רופא הקבוצה והפיזיותרפיסט. בכל מקרה במכבי חיפה לא הבהילו את הקשר לבית חולים והם ימשיכו לטפל בו כאשר מחר, יום שלישי, הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הנזק. בנוסף מתוכננת לבוזגלו בדיקת הדמייה.

יחד עם בוזגלו בחדר ההלבשה נמצאים כאמור רופא הקבוצה, פיזיותרפיסט ובני משפחתו הקרובים ובראשם האב יעקב בוזגלו שלא יכול היה לעצור את דמעותיו בדרך לפגישה הכל כך לא מתוכננת והכל כך אכזרית עם בנו הפצוע. "זאת אותה רגל ואותה ברך", אמר בוזגלו האב, "אני לא מעכל בכלל וזה נראה לא טוב. יעשו לו מחר MRI ואז נדע. נקווה שיהיה טוב,  אבל זה לא נראה טוב. זה יכול לקרות גם לשחקן בריא לגמרי. אני לא מעכל. קשה לעכל דבר כזה".

כאן התפנה בוזגלו האב לסגור חשבון עם הקהל של באר שבע: "לשמוע את הקהל של באר שבע זאת בושה וחרפה. אני עוד אבוא חשבון איתו. אני מאוד מאוד כועס, לא יעלה על הדעת. ארבע שנים הבחור הרקיד אותם פה והם שרים לו 'בוזגלו מת'. אני אומר לכם תהיה קללת בוזגלו על עיר באר שבע".

 
בוזגלו ספג מכה בברך ימין כבר בדקה הראשונה למשחק, המשיך לשחק עוד 26 דקות עד שסובב אותה שוב ואז נשכב וסימן שהוא לא יכול להמשיך. הוא טופל, נשך שפתיים ולא הסכים לרדת מהמגרש דווקא במפגש הכי חשוב עבורו, מול האקסית ובאצטדיון טרנר. הקשר המשיך לשחק עוד חמש דקות עד שנשבר ועזב את כר הדשא  כשהוא ממרר בבכי. לאור הפרטים שנחשפים ולאור העובדה שבוזגלו רק חזר בחודש שעבר מפציעה קשה ודומה שהשביתה אותו לחצי שנה נותר רק לתהות למה הקשר לא נשלף מהמגרש, גם נגד דעתו, כבר בדקה הראשונה. 

רופא הקבוצה ד"ר עמי ברבר ניסה להרגיע את בני המשפחה ואמר להם כי לדעתו לפי האבחנה הראשונית לא מדובר בקרע ברצועה הצולבת, אלא בקרע ברצועה הצידית או במיניסקוס.


בוזגלו לאחר הפציעה: "קרעתי את הרצועה" (דני מרון)

רוב אוהדי באר שבע לא ידעו להתנהג בבגרות וזיכו את בוזגלו בשריקות בוז ובקללות בכל מהלך המשחק כששיחק והם התגברו כשירד מהדשא, אבל חלק קטן דווקא עודד את הקשר. גם חלק משחקני באר שבע ניגשו לבוזגלו וליטפו אותו.

איזה גורל וצירוף מקרים מדהים. ב-25 באפריל השנה בסמי עופר הגיע בוזגלו במדי הפועל באר שבע למשחק נגד מכבי חיפה. הוא נפצע באותו ברך כבר במחצית הראשונה גרר את הפציעה עד הדקה ה-71 ואז יצא. התוצאה: קרע ברצועה הצולבת והיעדרות של כחצי שנה.

שוב מכבי חיפה נגד באר שבע, שוב בוזגלו במדי האורחים רק שהפעם בירוק, שוב ברך ימין. ההבדל היחיד הוא התוצאה, שבשני המשחקים באר שבע היא זאת שביתרון 0:1. כמובן שנותר רק לקוות שהפעם מדובר בפציעה קלה.

כואב ורותח. יעקב בוזגלו לא מעכל (דני מרון)

יעקב וחני. כואב הלב (דני מרון)

חוסר מזל. בוזגלו כאוב על הדשא (דני מרון)

הרגע של הפציעה (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי