המרדף מתחמם: עכו, בני יהודה ואשדוד בעקבות רייכרט

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

הקשר, שלא נמצא בתוכניות של זולטה וארחם, אינו מעוניין לשוב לישראל וזוכה להתעניינות גם ממאריבור וקבוצה נוספת בבלגיה. אלישע הושאל להפועל נצרת עילית, שביט בונה על הפתעה מול מכבי חיפה (שבת, 18:15, ספורט4)

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכואב למכבי נתניה במחזור האחרון, בהפועל עכו יודעים כי כל משחק עבורם הוא כמו גמר גביע ולכן רוצים להוציא נקודות כבר במשחק הקרוב מול מכבי חיפה (שבת, 18:15, ספורט4).


בקבוצה זוכרים את הניצחון המדהים בסיבוב הקודם ואת הפנדלים בגביע הטוטו, וחושבים שהם יכולים להוות יריב ראוי לקבוצה מהכרמל. המאמן אלדד שביט התייחס למשחק ואמר: "דיברנו הרבה השבוע שאנחנו הכבשה השחורה שלהם, אבל לכל משחק יש את העניין שלו. מדובר בקבוצה מצוינת אבל גם אנחנו נבוא לא כתפאורה ואנחנו חייבים את הנקודות. אם אנחנו רוצים לשרוד, חייבים לתת הכול בכל מגרש".


הקבוצה הצפונית תגיע למשחק ללא הקשר לוטם זינו המוצהב כאשר גם ברונו איבה נפצע באימון ובשלב זה מסתפק בריצות מסביב למגרש. רק סמוך למשחק יקבלו בעכו החלטה לגבי שיתופו. שביט: "נצטרך למצוא פיתרון לכולם". הקשר הבלגי דילן דמראווי צפוי לפתוח על חשבונו של זינו.



לא מעוניין לשוב. רייכרט (אתר רשמי) 


בינתיים, בקבוצה ממשיכים לבחון שני שחקנים מדרום אפריקה שמשאירים רושם חיובי וגם מקווים להתחזק בשני ישראלים במהלך ינואר. בתוך כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי על השאלתו של החלןץ סם אלישע להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. 
החלוץ בן ה-20 הגיע בקיץ האחרון מקבוצת המילואים של סטנדרד ליאז' כהבטחה גדולה, אך בסופו של דבר שותף בשבעה משחקי ליגה וכבש שני שערים בלבד בגביע הטוטו.


מלבד העניין של הקבוצה בבן רייכרט, כפי שפורסם בספורט1, גם מ.ס. אשדוד בני יהודה והפועל חיפה התעניינו בקשר, שממעט לשחק בזולטה וארחם, כמו גם מאריבור ועוד קבוצה מבלגיה. רייכרט, שיהיה מחר אורח כבוד של הפועל תל אביב מול הפועל ראשון לציון, אינו מעוניין לשוב לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי