מכבי חיפה ויעקב בוזגלו ייפגשו לדון בהמשך ההתקשרות

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1 הירוקים ישלמו את מלוא שכרו של מאור בוזגלו עד תום העונה. אופיר מזרחי יחליף את הקשר הפצוע בשבת (18:15, ספורט4) מול הפועל עכו, זנטי נכלל בסגל. קינן יזכה לטקס פרידה ואולי גם לדקות

(גודל טקסט)

בעוד מאור בוזגלו צפוי לצאת בשבוע הבא לספרד ולערוך ניתוח שלישי ברצועה הצולבת כפי שעשה בפעם הראשונה (כששיחק במכבי תל אביב בעונת 2009/10). במקביל ייפגש בקרוב האב יעקב בוזגלו עם ראשי מכבי חיפה כדי לשמוע מהם לגבי התכניות העתידיות הנוגעות לבנו הקשר.

על פי חלק מהסעיפים בחוזה יכולים הירוקים להיפרד מהשחקן אך במועדון מעוניינים בהמשך ההתקשרות, אם כמובן בוזגלו כאמור יחזור בריא למגרשים. כפי שפורסם בספורט1 בחיפה הבטיחו כבר לשלם את מלוא שכרו של השחקן עד לסיום העונה ואף להשתתף בתהליך הרפואי והשיקום שלו עד שיוכל לחזור שוב לכר הדשא.

אם וכאשר מאור בוזגלו יחזור למגרשים מכבי חיפה מתכוונת לחדש את החוזה הראשוני שנחתם עמו בקיץ האחרון. מהמועדון נמסר בתגובה: "אנחנו לא עוסקים בחוזה של מאור. הדבר היחיד בו אנו עוסקים הוא למצוא את הטיפול והשיקום הטובים ביותר בשבילו".

ובינתיים, לאחר שני הפסדים תחת צוות המאמנים החדש, רוב מאס ואיתי מרדכי , מבינים במכבי חיפה כי חייבים לחזור בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) למסלול הניצחונות כאשר יארחו את האחרונה בטבלה הפועל עכו.


"נעשה הכל כד להגיע בכל זאת לפלייאוף העליון" (דני מרון)

"כל אחד מאתנו מבין שלהפסד מול עכו לא יהיו תירוצים", אמר הבוקר (שישי) שחקן בקבוצה, "ההפרש מהפלייאוף העליון הוא גדול אבל זה עדיין אפשרי ונעשה הכל כדי להגיע לשם. מגיע לאוהדים שלנו מעט שמחה".

על פי ההוראות של המנהל הטכני מו אלאך הרכב הקבוצה ימשיך לעבור שינויים נקודתיים בלבד. כרגע נראה כי מאס ומרדכי צפויים לערוך שינוי אחד בלבד כאשר אופיר מזרחי יעלה על חשבונו של מאור בוזגלו. יונתן לוי ומוחמד עוואד ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב הראשון. הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב יחזור לסגל אבל יפתח על הספסל בעוד גל אלברמן ימשיך בהרכב.


קינן. "אחד הסמלים הגדולים בעשור האחרון" (ערן לוף)

הפתעה גדולה נרשמה בסגל הקבוצה כאשר הקשר עמית זנטי,  שהיה מנודה מתחילת העונה, צפוי להיכלל ברשימה. זנטי, שטרם חתם על חוזה רשמי, ועלה ליציע יקבל את ההזדמנות משום שגם קאיו, קלאוס ושי בן דוד הפצועים נותרו מחוץ לסגל. כפי שפורסם השבוע בספורט1 זנטי הושעה השבוע ממספר ימי אימונים על ידי המנהל הטכני מו אלאך לאחר שלא הגיע למשחק החוץ מול הפועל באר שבע אך היום ערך אימון מלא ומכיוון שחיפה סובלת מסגל חסר בשל פציעות בעיקר בחלק ההתקפי, זנטי צפוי לשבת לראשונה העונה על הספסל.

לפני המשחק ייערך טקס מיוחד לבלם דקל קינן, שעוזב לסינסנטי מהליגה האמריקאית השנייה. בחיפה סיפרו כי אם יתאפשר מבחינת תוצאה, קינן יקבל מספר דקות במשחק. "מדובר באחד הסמלים הגדולים בעשור האחרון וניתן לו את הכבוד הראוי" אמרו במועדון. לפני המשחק יוצאו למכירה חולצות מיוחדות של קינן שהוכנו במיוחד לטקס.


זינו ייעדר בוודאות, מאמץ להכשיר את איבה

הפועל עכו תגיע מחר לסמי עופר במטרה לעצור את רצף ששת ההפסדים. נועלת הטבלה מבינה כי פער של שש נקודות מהמקום בו נשארים בליגת העל מתחיל להיות משמעותי למרות שיש עוד סיבוב שלם ופלייאוף. בעכו גם מקווים להשיג ניצחון כפול על הירוקים, אחרי שניצחו אצלם בבית 0:2 בסיבוב הראשון.

המאמן אלדד שביט ייאלץ להתמודד עם הרכב חסר. הקשר לוטם זינו ייעדר בוודאות ואילו ברונו איבה, שלא התאמן בצורה סדירה ביומיים האחרונים, נמצא בספק. בעכו ינסו לעשות את המקסימום בכדי להכשיר את הקשר וההחלטה לגביו תתקבל במבחן כשירות לפני המשחק. שביט מתלבט האם להחזיר להרכב את הקשר עמראן אלקרינאווי, שפתח על הספסל בשבוע שעבר מול נתניה או להעלות שחקנים דפנסיביים כמו הקשר הבלגי דילן דמראווי. "אלקרינאווי אומנם הצטיין במשחקים מול חיפה, אבל הפעם החיסרון של קשרים במרכז השדה יכול להיות משמעותיים" אמרו במועדון.


סיסוקו. "ניצחון אחד ייתן ביטחון ונוכל לעשות רצף" (ערן לוף)

הבלם מחמדו סיסוקו: "זה לא משחק קל אבל כבר שיחקנו נגד חיפה ואנחנו באים לנצח. אנחנו עובדים קשה בכל אימון ואימון ומאמינים בעצמנו ובצוות. אנחנו משחקים טוב במשחקים האחרונים אבל סובלים מחוסר מזל וטעויות מרגיזות. ניצחון אחד ייתן לנו ביטחון ונוכל לעשות רצף שישאיר אותנו בליגה".

הרכבים משוערים
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנטס מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד.


הפועל עכו: 
רם שטראוס, גל שיש, מחמדו סיסוקו, עמית ביטון, עבדי פרחאת, ברונו איבה (ינון אליהו), עמראן אלקרינאווי (דילן דמראווי), גבי קניקובסקי, סיראז נסאר, בן אזובל ופיטר אוניקאצ'י.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי