קואנקה דורש מהפועל ב"ש את כל שכרו עד 2019

איסק קואנקה
איסק קואנקה | אודי ציטיאט

הקשר הספרדי לא מתכוון לעזוב בקלות. ויטור יהיה בסגל מול הפועל אשקלון (ראשון, 20:15, ספורט1), איינבינדר עשוי לחזור להרכב. נעים: "כשב"ש בסגל מלא, היא הקבוצה הטובה בארץ"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תחדש מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) את המרדף אחרי הפועל חיפה המוליכה ותנסה לעקוף אותה בדרך חזרה למקום הראשון. האדומים כבר היו בסרט הזה מספר פעמים העונה, והוכיחו שהם לא ממש נלחצים מן הסיטואציה. ניצחון בדרבי הדרומי מול אשקלון יחזיר את המצב לקדמותו.

המאמן ברק בכר צפוי לזנוח את שיטת שלושת הבלמים ולפתוח במערך רגיל, עם ארבעה שחקנים בהגנה. מיחאי קורהוט מתמודד עם פגיעה בברך שיצרה סביבו מחול שדים בנוגע למעמדו המקצועי. בכל מקרה יוחלף שוב על-ידי אורן ביטון המתקאמבק. מתן אוחיון שנמצא בפורמה ימשיך כנראה לקבל קרדיט במרכז ההגנה, לצדו של לואי טאהא. הבלם הספרדי מיגל ויטור כשיר לקרבות הבלימה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. וובה בראון מיועד לרדת לספסל, ועל מקומו מתמודדים דן איינבינדר ומהראן ראדי, כובש שער הניצחון הדרמטי בסיבוב הראשון.

בקבוצה בונים על המורל הגבוה של החלוץ בן שהר, בעקבות הארכת חוזהו בחמש שנים נוספות, ומקווים שיחזור להבקיע. תיאורטית, יוכל מספר 14 של אלונה ובכר לשחק בטרנר עד קיץ 2023, אבל איש לא יופתע אם יחולו שינויים קלים בעלילה, בהתחשב בכך שטרם גנז את חלומו לעשות עוד סיבוב באירופה. שהר הוא החמישי ברשימת השחקנים שהמועדון הזדרז להבטיח את עתידם. עשו את זה קודם לפניו מאור מליקסון, בן ביטון, מיחאי קורהוט ומיגל ויטור.

כפי שפורסם בספורט1, הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכו של איסק קואנקה אם יבקש לעזוב. הדחתו מהסגל בשבועות האחרונים מלמדת שהוא לא בתוכניות של בכר, ועכשיו יצטרכו לסגור עניינים סביב שולחן המו"מ, כשהכיוון הוא פרידה הדדית בכפוף להבנות כספיות. הקשר הספרדי משתכר 230 אלף שקלים בחודש וחתום עד 2019, ובשלב הגישושים הודיע כי ברצונו לכבד את חוזהו ודרש את מלוא הסכומים המגיעים לו.

איסק קואנקה. מערים קשיים (אודי ציטיאט)
איסק קואנקה. מערים קשיים (אודי ציטיאט) 

נעים: "ב"ש הקבוצה הטובה בארץ"
הפועל אשקלון שלא ניצחה בעשרת המשחקים האחרונים, תנסה לחולל סנסציה גדולה, בתקווה לחלץ לפחות נקודה, כדי לא להסתבך עוד יותר, בתחתית הטבלה. "תוצאות השבת רעות מאוד עבורנו, כי קבוצות בתחתית לקחו נקודות ועכשיו אסור לנו להישאר מאחור", אמרו בקבוצה.

המאמן יובל נעים יחסר את משה לוגסי המוצהב וגם את החלוץ גודנס אג'אי הפצוע שלא יהיה בסגל. רודי חדד ישוב להרכב ויוסיפ איבנצ'יץ' המאכזב, ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה. "הפועל באר שבע, כשהיא בסגל מלא, היא הקבוצה הטובה ביותר בארץ", אמר נעים לקראת המשחק. "המשחק תלוי בהם יותר מאשר בנו, אבל יש לנו דברים שצריך לעשות כמו שמירה נכונה וכמובן להתפלל הרבה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלאב יובאנוביץ', שי חדד, מילאן סמיליאניץ', עוז ראלי, רודי חדד, מירקו אורמוש, רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי