מקורבי דמארי: "הוא חייב לשחק בקביעות כדי לחזור לעצמו"

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

בסביבת החלוץ דוחפים להשאלתו למכבי פ"ת. אליבלטו ישלים את הבדיקות ועשוי להתאמן. שמו של גורש עלה כאופציה להצטרף ולהתחרות עם צחי גיגי

(גודל טקסט)

"עומר דמארי חייב לשחק כל שבוע בקביעות ורק ככה הוא יוכל לחזור לעצמו". כך אומר מקורב לחלוץ מכבי חיפה בנוגע לאפשרות כי יגיע למכבי פתח תקווה כבר החודש. כזכור, כבר לפני כחודשיים פרסמנו כי בפ"ת מפנטזים על חזרה של שחקן הבית, וכעת לספורט1 נודע שגם נציגיו של השחקן דוחפים לחזרתו למלאבס.

דמארי משתכר בסביבות 400 אלף יורו בעונה ומושאל למכבי חיפה מרד בול לייפציג, במדיה יש לו חוזה לעונה נוספת מעבר לעונה זו. אם יצטרף לקבוצה של שרון מימר, יהיה זה בהשאלת משנה עד תום העונה. במכבי פ"ת הגיבו: "כרגע עוד אין כלום. כשעומר ירצה באמת לחזור למועדון ויפנה, נשב איתו ונראה איך מתקדמים".

בינתיים, הקשר אליבלטו עבר את החלק הראשון של הבדיקות הרפואיות בהצלחה ועתה יעבור גם בדיקות לב ומאמץ. החוזה בין הצדדים חתום בכפוף לבדיקות הרפואיות, כך שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא יהפוך לשחקן מכבי פ"ת באופן רשמי ויוכל גם להתאמן.

בקבוצה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק נוספים לחלק ההתקפי, כאשר במקביל, מאמינים בפ"ת בשוער הראשון צחי גיגי, אך שוקלים להביא שוער נוסף על מנת ליצור תחרות בריאה. שמו של דודו גורש, שוער הפועל ב"ש שמעמדו נחלש לאחרונה, עלה, אך פנייה טרם נעשתה. בכל אופן, מי שיעמוד בשער במשחק הגביע ביום שישי מול הפועל כפ"ס הוא יוסי גינצבורג בעקבות החלטה מקצועית שסוכמה עוד בשבוע שעבר.

עומר דמארי. חייב לשחק בקביעות (ערן לוף)מתוסכל. דמארי (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי