קבהא צפה בניצחון על סכנין, גולדהאר אישר חיזוק בינואר

קבהא בפעולה. שותף לניצחון
קבהא בפעולה. שותף לניצחון | צילום: הרשמי של מאריבור

במכבי תל אביב כבר חושבים על חלון ההעברות של ינואר. קשר מאריבור נכח באצטדיון בעכו, במועדון הסבירו :"קרויף ומנספורד מתואמים לגבי מי יגיע ומי יעזוב". ייני החמיא: "לקרלוס יש את אותה חשיבה כמו ג'ורדי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שחררה אנחת רווחה גדולה אמש (שני), בעקבות ה-0:1 על בני סכנין, שנעל את המחזור ה-16 בליגת העל. הצהובים החזירו את הפער מהפסגה לארבע נקודות, אחרי הניצחונות של הפועל באר שבע, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. למרות הניצחון, היכולת במחצית השנייה עוררה סימני שאלה רבים. העבודה כי המארחת שיחקה במערך הגנתי ונסוג, והקשתה על הצהובים, הוכיחה כי גם המערך החדש של ג'ורדי קרויף אינו שוטף כפי שחשבו.


העובדה כי מכבי תל אביב רחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה, תוביל למספר שינויים בסגל כאשר חלון ההעברות יפתח כבר מחר. במועדון נחושים לוותר על שלושה שחקנים ולצרף אחרים במקומם. "מיץ' גולדהאר כבר אישר שינויים במהלך חלון ההעברות. המהלכים עשויים לצאת לפועל כבר בימים הקרובים. בן מנספורד וקרויף כבר מתואמים לגבי מי יעזוב ומי יגיע", הסבירו במועדון. מי שנכח באצטדיון בעכו היה מרואן קבהא, שהאריך לאחרונה את חוזהו במאריבור, אך שמו נקשר כבר עם מעבר למכבי תל אביב.



בחזרה למפגש בעכו, קרויף הסביר: "פער שבע הנקודות ישב לשחקנים בראש, למרות שביקשנו מהם לא לחשוב על הנשוא הזה. כבשנו שער במחצית השנייה, והיו לנו מרווחים כדי להבקיע עוד שער, אבל לא עשינו את זה. חשוב לדעת לנצח בצורה משכנעת ולא להיות לחוצים כשאנחנו מובילים בשער אחד, בגלל זה סבלנו היום. הקהל תמך בקבוצה, והם רואים היטב שהשחקנים נותנים 200 אחוזים. האוהדים חשים את השחקנים, והם יודעים שאפשר גם לשחק פחות טוב, אבל להישאר מחויבים ולנצל את המומנטום. התחלנו להאמין אחרי גמר גביע הטוטו ואחרי המשחק מול בית"ר ירושלים. אני מרגיש שיש לשחקנים אמונה לקראת המשך העונה".



לא יכול לשתף 20 שחקנים. קרויף (ערן לוף) 


על אייל גולסה ואלירן עטר: "אייל חזר להתאמן ועכשיו שיש לנו סגל בריא יותר זה זמן טוב לאושש את השחקנים שהיו פצועים בתחילת העונה. אלירן הגיע בספטמבר, והיום הוא כבר שותף ב-25 משחקים. אני מרוצה ממנו עד עכשיו. כולם רוצים לשחק, אבל בהתאחדות הישראלית מאפשרים לי לעלות רק עם 11 ולא עם 20. הכנסתי את ארון שוינפלד כי רציתי לשחק על כדורים ארוכים והוא יודע להחזיק את הכדור היטב".


הנוכחות של קרלוס גרסיה על הספסל: "יש לו אופי ויכולת ארגון. קרלוס עובד עם צוות האימון, אני רוצה לתת לו גם להתאמן עם השחקנים ואז הקשר שלו איתם יהיה אישי וצמוד יותר".


הדברים של יעקב שחר ("לא הייתי מביא את ג'ורדי קרויף למכבי חיפה"): "אין לי תשובה לדברים האלה. לא שמעתי את זה ואני לא יודע במה מדובר. מכבי חיפה הוא מועדון גדול, ואין אף פעם מועדון שרק מנצח. אני במכבי תל אביב ואין לי מספיק אנרגיות לעסוק במועדון אחר. עצות אתן לעצמי כדי להיות מאמן טוב יותר".



צריכים להבקיע יותר. קיארטנסון ובלקמן (ערן לוף) 


הקפטן שרן ייני הוסיף: "אנחנו צוברים ביטחון וזה חשוב. אחרי שמגיעים לכך כל הרבה מצבים ולא מבקיעים, חשוב לשמור על שער נקי. אני חושב שהתוצאות הגדולות יותר יגיעו בהמשך. המשחק מול הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו היה חשוב, ובסופו של דבר יצא ממנו משהו טוב. הצבנו רף עבודה גבוה ואנחנו לא מאפשרים לאף אחד לרדת ממנו. אני לא מתיימר להגיד מי ירוץ ראש בראש עם קבוצות הצמרת, אין שום משחק קל העונה וזה היופי".


על התוספת לצוות המקצועי: "קרלוס דורש הרבה והוא מוסיף לנו אנרגיות. הוא גם יודע לחבק וגם יודע מה צריך לעשות ברגעים החשובים. יש לו את אותה חשיבה כמו ג'ורדי, והוא יודע להוסיף לנו ביטחון ואמונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי