בוזגלו עבר בלונדון ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

קשר מכבי חיפה עבר את הבדיקות בבירה האנגלית, שאישרו את האבחנה הראשונית, והוא יישאר בעשרת הימים הקרובים בממלכה. הירוקים הצטרפו למרדף אחרי קבהא, אוהדים הבעירו זיקוקים באימון

(גודל טקסט)

קשר מכבי חיפה, מאור בוזגלו, עבר היום (חמישי) בלונדון בדיקת ארתרוסקופיה, שאישרה את האבחנה הראשונית לפיה הוא סובל גם מקרע ברצועה הצולבת. לאחר מכן, הקשר עבר בהצלחה ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת והמיניסקוס. בוזגלו יישאר בלונדון בעשרת הימים הקרובים בשל הוראת הרופאים ויתחיל שם בהליך השיקום, כך שהמשמעות היא שהוא צפוי להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים כך שהוא יחמיץ בוודאות מפתיחת העונה הבאה בליגת העל.


מאוחר יותר, הירוקים הצטרפו למירוץ אחרי מרואן קבהא. ביומיים האחרונים נערכו גישושים מצד המועדון עם אנשיו של הליגיונר הנחשק ביותר שכבר מחזיק בהצעות ממכבי תל אביב ומהפועל באר שבע, ובקרוב אף צפויה להיפגש בין סוכנו של השחקן דודו דהאן ואנשי המועדון. קבהא צפוי לחזור בסוף השבוע הבא לסלובניה ולהצטרף לאימוני מאריבור, שם חתם על חוזה חדש. 



למרות זאת, בקבוצה מהכרמל יעשו את כל המאמצים לצרפו בינואר או בקיץ. גורם המעורה בפרטים אמר לספורט1: "מרואן בעונה מצוינת וזוכה להתעניינות מצד שלושת המועדונים הגדולים בישראל. לא מן הנמנע שיקבל את ההחלטה על עתידו כבר בשבועות הקרובים". מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק גביע המדינה מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב (20:30), כאשר במועדון מודעים לחשיבות המשחק לאור העובדה שהדחה מהמפעל תחסל סופית את העונה כבר בתחילת ינואר.
 


מרואן קבהא. מרוץ משולש (מאריבור, האתר הרשמי)
מרואן קבהא. מרוץ משולש (מאריבור, האתר הרשמי)


הצוות המקצועי טרם תרגל את ההרכב שיעלה מול האדומים, אבל נראה כי בשל העובדה שיש גם משחקי ליגה בשבוע, הצוות המקצועי יבצע שינויים בגביע. בין השאר נראה שגילי ורמוט יפתח ביום ראשון, כשלא מן הנמנע שגם הקשר שלומי אזולאי, שחזר מפציעה ארוכה, יעלה ב-11. גם הזרים קאיו וקלאוס חזרו לאימונים לאחר שעברו שבוע החלמה במרכז לרפואת ספורט. לקראת תום האימון נכנסו לכר הדשא כ-30 אוהדי מכבי חיפה, הבעירו זיקוקים, רימוני עשן ופירוטכניקה וקראו לשחקנים להתעורר לקראת המשחק בגביע ביום ראשון. הם התבקשו לצאת על ידי מנהל הקבוצה רפי אוסמו והאימון הסתיים.


רוב מאס, עוזר המאמן, או המאמן הזמני בשלב זה, אמר לקראת משחק הגביע מול הפועל ת"א: "זה הולך להיות קשה. הם מובילים את הלאומית, זה מועדון גדול עם מסורת גדולה, למדתי עליהם ויש יריבות גדולה בין המועדונים, בעיקר בגביע. מצפים למשחק לא קל. "יש לנו ביטחון שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב ולהיות אמיצים, כי כשיש לנו ביטחון אנחנו יכולים להוציא תוצאות טובות", המשיך מאס, "אני אוהב את הקהל שלנו, אפילו לב"ש הגיעו אלפים ושיחקנו שם טוב. זה מדהים שהם עדיין תומכים בנו ואנחנו באמת זקוקים להם".


בינתיים, גם במועדון הירוק מרגישים את פתיחת חלון ההעברות ושומעים לאחרונה על קבוצות שונות שמעוניינות בשחקנים. המנהל הטכני מו אלאך החליט כבר לפני שבועיים על כך שאין כוונה לבצע שינויים בינואר, אלא לעשות זאת בקיץ, פרט לשחרורם של שחקנים צעירים כמו הבלם שי בן דוד. "אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח", אמר גורם במכבי חיפה. "מי שיבקש לעזוב, ישוחרר. זאת זכות להיות כאן גם בעונה הקשה הזאת".




יישאר בלונדון. בוזגלו (אודי צטיאט)


במועדון הבהירו שאף שחקן לא ביקש לעזוב ורק אם וכאשר תגיע הצעה מסוימת, היא תישקל בהתאם. בין השאר מדובר בקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי שזוכים להתעניינות ממועדונים אחרים. מאידך, מי שצפוי לחזור לקבוצה הוא הבלם עופרי ארד שהושאל להפועל רמת גן ויגיע כמחליפו של הבלם דקל קינן שעזב לסינסינטי מהליגה האמריקאית השנייה.


בשלב זה ברור שהשחקן יעבור ניתוח רק במיניסקוס ולאחר הבדיקה תתקבל החלטה לגבי הניתוח ברצועה הצולבת. מוקד נוסף הוא מעמדו של מאמן ויטסה ארנהיים הנק פרייזר. כפי שפורסם אתמול בספורט1, אלאך מעוניין בפרייזר וגם בתקשורת ההולנדית דווח כי לא מן הנמנע שהמאמן יעזוב את ויטסה כבר בינואר. בחיפה הבהירו שהקבוצה לא מנהלת משא ומתן עם מאמן תחת חוזה ולכן אין שום שיחות רשמיות עם פרייזר או מישהו מטעמו.



פרייזר. הירוקים מחכים להתפתחויות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי